Ik heb laatst wat pap gekocht in Duitsland. Op het pak staat dat dat vanaf 4 maanden gebruikt mag worden. Mijn dochter is bijna 5 maanden en krijgt dit al enkele dagen ipv Nurtix wat ik haar eerst gaf. Ze vindt het heerlijk en heeft verder nergens geen last van. Nu kwam ik er achter dat baby's in Dld dus wel gewoon vanaf 4 mnd granen ed krijgen en dat zit dus ook in de pap. Aangezien mijn dochter nergens last van heeft kan ze ook wel andere producten krijgen waar gluten ed inzitten. Wat vinden jullie daar van? Zijn er meer moeders die wat vroeger zijn begonnen met een broodje of bambix?
In de maaltijdpotjes in dld zit vanaf 4 mnd trouwens ook al vlees. Daar gaat het toch ook goed met de kindjes, de warenwet in dld is zelfs strenger dan hier. Ik vraag me dus ook af of we hier niet allemaal wat te pietluttig zijn?
In de maaltijdpotjes in dld zit vanaf 4 mnd trouwens ook al vlees. Daar gaat het toch ook goed met de kindjes, de warenwet in dld is zelfs strenger dan hier. Ik vraag me dus ook af of we hier niet allemaal wat te pietluttig zijn?