glutenvrij "beschuit met muisjes"

Een kennis van mij heeft sinds kort een streng glutenvrij dieet.
Weet iemand een vervanger voor de traditionele beschuit met muisjes die zij kan eten?
Ik had al een site gevonden waar je glutenvrije beschuiten kan bestellen. Maar volgens mij zijn de muisjes niet glutenvrij.

Dus wie weet een leuke vervanger?

Hoi,

Ik heb zelf weinig verstand van gluten!
Maar wij hadden voor de geboorte van ons eerste kindje een fles kraamanijs (sterke drank die smaakt naar beschuit met muisjes) gekocht! Voor de liefhebbers!

Geen idee of daar gluten in zitten? Maar misschien mag ze en houdt ze wel van een borrel!

Groetjes

heb even gegoogled en kwam op een forum over coeliakie.... en muisjes zijn niet glutenvrij, maar vallen wel binnen de norm die meestal gehanteerd wordt.... maar ik weet niet hoe streng haar dieet is en of het daar binnen valt.

Er zijn ook glutenvrije lange vingers, daar zou je dan ook met een beetje boter de muisjes op kunnen 'plakken' (wij hadden overigens 'gewone' lange vingers op dezelfde manier voor de kindjes die op bezoek kwamen).

groetjes,
Marije

Een vriendin van mij heeft coeliakie en toen ik op kraamvisite kwam kregen we allemaal een rijstewafel met muisjes. Zij heeft die ook gegeten. Smaakte best lekker trouwens!

Terug
Bovenaan