Ik kom weer eens voorzichtig om het hoekje gluren? We leven nog hoor... Kennen jullie me nog? De mama van Lydia die sinds gisteren 2 jaar is! En dat hebben we flink gevierd! Zaterdag 'even' heen en weer naar Plopsaland waar ze de gaafste dag uit haar 2-jarige leventje heeft gehad en ze compleet overstuur was toen Bumba weg ging na de Bumbashow. Van 11.30-22.30 uur heeft ze nonstop plezier gemaakt op het park. Echt de moeite waard om naar toe te gaan (waren alleen behoorlijk gesloopt toen we om 01.30 uur weer thuis kwamen...) Zondag een groot Bumbafeest gevierd met de allermooiste Bumbataart die er bestaat! Drie keer raden wie die gemaakt heeft... Verwend is ze ook door alle visite en door papa en mama. Ook Tess en Rebecca van het forum waren van de partij. Gisteren op de dag zelf heel rustig aan gedaan, en 's avonds zijn we lekker in het 'rant' wezen eten en kreeg ze zelfs vuurwerk op haar ijs! Hierbij een foto-impressie van haar verjaardag en onze geweldige reis naar Malta eind juni. Ook Lydia vond de vakantie geweldig: dolfijnen en hageditten kijken, met allerlei grote en kleine boten, in de bus en in de huurauto, een riddershow met echte kanonnen met bijbehorende herrie, wassen beelden, zwemmen, pootje baden, naar een groooote zandbak (strand), grotten en oude tempels (grooooote stenen), Playmobil Funpark, Popeye Village (met achtbaan!) en natuurlijk eten in het rant.
Ik was mama's 'pokkenkind' op de vakantie. Gelukkig droogden ze in waar je bij stond, maar het jeukte wel. Ach ja, heb ik ook eens een Maltese dokter gezien.
In het water lopen
Dat is pas een zandbak!
Zo mooi!
Hoera! In het rant eten
Groooooooooooooote stenen kijken
Even de schaduw opzoeken hoor...
Mama's mooierd
Na het Playmobil Funpark op Malta ben ik helemaal gek van Playmobil! (Dit was op het vliegveld van Malta) Dit is Playmobil voor kleine kinderen, maar ik vind de echte nog veel en veel leuker!
Plopsaland:
Met papa in de draaimolen
Met papa op de konijntjes
Met papa in de eendjes
Het is hier leuk!
Even ins blaue hinein staren...(en ja, sommige pokken jeuken nog steeds)
Kabouter Plop was er ook
Mijn verjaardag:
Ik ben heel erg verwend, en dan staat de K3 fiets nog niet eens op de foto...
En als klap op de vuurpijl de allermooiste Bumbataart die er bestaat! Is ie mooi of niet? Gemaakt door Nanda. Onwijs bedankt, Lydia heeft het nog steeds over de Bumbataart en vertelt het aan iedereen. Gisteren heeft ze Bumba heerlijk opgepeuzeld.
Het gaat erg goed met Lydia (afgezien van wat peuterdriftbuitjes). Ze heeft weer erg veel woordjes geleerd, zeker op vakantie en snapt werkelijk alles wat je zegt (niet altijd even handig). Ze gaat nu 2 dagen per week naar een nieuw KDV (samen met haar vriendje van het vorige KDV) en vindt het er geweldig. Mijn scriptie is bijna af, dus dat komt mooi uit, want in september mag ze al beginnen op de peuterspeelzaal. Ze heeft haar 'school' al bekeken vanaf de buitenkant en was helemaal door het dolle heen. Dus dat komt wel goed, ze is er ook echt aan toe: ze is zelfs al aan het lezen geslagen, dus wat extra uitdaging kan ze wel gebruiken.
Om het af te leren nog even ons fotomodel:
Zo, en nu ga ik weer aan de studie.
Groetjes, Rianne en Lydia
Ik was mama's 'pokkenkind' op de vakantie. Gelukkig droogden ze in waar je bij stond, maar het jeukte wel. Ach ja, heb ik ook eens een Maltese dokter gezien.
In het water lopen
Dat is pas een zandbak!
Zo mooi!
Hoera! In het rant eten
Groooooooooooooote stenen kijken
Even de schaduw opzoeken hoor...
Mama's mooierd
Na het Playmobil Funpark op Malta ben ik helemaal gek van Playmobil! (Dit was op het vliegveld van Malta) Dit is Playmobil voor kleine kinderen, maar ik vind de echte nog veel en veel leuker!
Plopsaland:
Met papa in de draaimolen
Met papa op de konijntjes
Met papa in de eendjes
Het is hier leuk!
Even ins blaue hinein staren...(en ja, sommige pokken jeuken nog steeds)
Kabouter Plop was er ook
Mijn verjaardag:
Ik ben heel erg verwend, en dan staat de K3 fiets nog niet eens op de foto...
En als klap op de vuurpijl de allermooiste Bumbataart die er bestaat! Is ie mooi of niet? Gemaakt door Nanda. Onwijs bedankt, Lydia heeft het nog steeds over de Bumbataart en vertelt het aan iedereen. Gisteren heeft ze Bumba heerlijk opgepeuzeld.
Het gaat erg goed met Lydia (afgezien van wat peuterdriftbuitjes). Ze heeft weer erg veel woordjes geleerd, zeker op vakantie en snapt werkelijk alles wat je zegt (niet altijd even handig). Ze gaat nu 2 dagen per week naar een nieuw KDV (samen met haar vriendje van het vorige KDV) en vindt het er geweldig. Mijn scriptie is bijna af, dus dat komt mooi uit, want in september mag ze al beginnen op de peuterspeelzaal. Ze heeft haar 'school' al bekeken vanaf de buitenkant en was helemaal door het dolle heen. Dus dat komt wel goed, ze is er ook echt aan toe: ze is zelfs al aan het lezen geslagen, dus wat extra uitdaging kan ze wel gebruiken.
Om het af te leren nog even ons fotomodel:
Zo, en nu ga ik weer aan de studie.
Groetjes, Rianne en Lydia