Go hoe is het met je???

A

Anoniem

Guest
Hey Go,
je zou zaterdag ook testen toch en vandaag naar de HA. Meestal ben je wel snel op het forum, dus hoop dat alles ok is.
of een dagje vrij???

ben benieuwd.

Liefs,
Daan

Hoi Go,

Ook wij zitten met spanning te wachten op jou verhaal!

Groetjes Ilona's

Hoi Dames,
Lief van jullie om naar me te informeren.
Ik zit niet lekker in mijn vel.
Ik heb zaterdag een test gedaan, negatief, maar wel weer na een paar uur een duidelijk dunne streep. Maar ja, niet binnen de 10 minuten.
Vanochtend naar de huisarts (2 weken overtijd), weer een test en weer negatief.
Dus ook vandaag bloed laten prikken in het ziekenhuis en als het goed is, kan ik
vanmiddag om half 5 bellen naar de huisarts voor de uitslag.
Maar ik verwacht niets meer, ben de hoop verloren.
Mocht hij negatief zijn heb ik nog wel een beetje hoop.
Ik had namelijk anderhalve week geleden (donderdags) steken in mijn zij. Mijn man en ik hebben toevallig die avond ook geklust. Precies 1 week later was ik op een ochtend ontzettend misselijk. Eventjes, een kwartiertje. Even iets gegeten en het ging wel weer.
Als het dus zo mocht zijn dat die pijn in mijn zij de eisprong was, hebben we dus op tijd geklust en zou ik eigenlijk aanstaande donderdag pas mijn NOD hebben.
Maar ja, de eisprong heb je ook niet pas 4 weken na je laatste menstruatie.

Ik snap het niet meer. 3 weken na mijn laatste NOD had ik wat bloedverlies (dacht aan innestelingsbloeding) en daarna nog een paar dagen wat bruin slijm.

Weet het dus niet meer allemaal.
Help?????????

Liefs, Go

Hey Go,
ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Je verhaal begint wel verdacht veel op dat van mij te lijken. Ik had dat ook toen ik gebeld werd dat de test bij de HA negatief was. gewoon lekker even laten gaan. Je mag je best even heel klote voelen na alle positieve tekenen en die rare testen. Maar probeer de hoop niet te verliezen he.
en het andere wat je schrijft zou ook kunnen, dan zou je vorige menstruatie te vroeg zijn geweest (na 3 weken) en dan weer een eisprong... maar het is om gek van te worden.

Kreeg je een beetje steun van je HA of helemaal niet?

liefs,
Danielle

Eigenlijk niet. Die vinden gewoon dat ik het af moet wachten.
Heb ze al zover dat ze voor mij vandaag naar het lab van het ziekenhuis bellen,
ipv het formulier via de post af te wachten.
Maar echt veel steun heb ik er niet aan. Heb ook de verloskundige gebeld, maar die doen pas iets vanaf 8 weken.
Ik leef ook erg met je mee. We hebben echt hetzelfde. Vind het ook zo fijn dat ik er met je over kan praten. Thanks.
Hoe voel jij je? Heb je steun?

Liefs, Go

das wel jammer he van de HA. Die van mij zei dus zelfs dat een bloedtest niet bestond, dus die lult helemaal. Gelukkig verders wel veel steun van een vriendin en mn vriend, voor zover hij het allemaal nog kan vatten....hehe.
Morgen dus echo....wordt gek van de spanning.
wat raar dat bij jou de vk zegt pas 8 weken iets te kunnen doen, want ik lees overal dat je vanaf 6 weken al het hartje kunt horen. Maar ja...al dat vechten tegen instanties heb je ook geen zin in he.
veel sterkte meid. weet dat je je deze dag wel anders had voorgesteld.

Liefs,
Daan

Oh, daan, spannend vandaag, je echo.
Laat je wel iets weten?
Ik heb de uitslag nog niet, uiterlijk donderdagmiddag.
Fijn dat ze dan zeggen dat het er gisteren was.
Nou, succes vandaag!!!!!!!!!!!!!!
laat je iets weten!

Liefs,Go

Hey allemaal,

Even een kleine update van onze kant: Vandaag bloed laten afnemen. Zelfs die vrouw van de Star wist niet welk buisje ze moest hebben voor het meten van HCG. Ook de dokter wist al niet waar het HCG op het formulier moest staan,dit heeft ze moeten vragen aan collega's. Zij zegt dit nooit te doen. Maar we hebben het gelukkig wel gekregen, omdat zij het ook vreemd vindt dat we 11 dagen overtijd zjin en normaal altijd optijd (28 dagen). Vrijdag weten we meer.
Dus Daan gewoon eisen zo'n bloedtest!
En Go nog even volhouden...en fijne verjaardag morgen.

Groetjes Ilona's

Terug
Bovenaan