Go, waar ben je?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

vinden jullie het ook niet raar dat we Go(margot) ni meer horen?
Anders was zij dagelijks op de site en reageerde ze constant en nu is het al meer dan een tijdje geleden dat we ze nog hebben gehoord.

Hopelijk is er niks misgegaan met haar zwangerschap, ze was pas terug zwanger. Ben echt ongerust voor haar???!!

groetjes

Hoi Elkie,

ik vind het ook nogal vreemd dat Margot niks meer van zich laat horen. Het laatste wat ik van haar weet is dat ze 20 december naar de verloskundige moest. Dat is inmiddels al 2 dagen geleden. Ik heb gisteren op Forum "zwanger zijn" ook al een berichtje voor haar geplaatst, maar ook nog geen reactie gehad. Nou weet ik dat ze thuis geen internet heeft. Ze internet vaak op haar werk. Misschien is ze een paar dagen vrij, heeft vakantie of is inmiddels zo misselijk van alle zwangerschapshormonen dat ze in de ziektewet zit. Mogelijkheden genoeg.

We wachten nog maar even af.

Wel leuk dat iedereen zo met elkaar meeleeft hier.

Met jou ook alles goed?

Groetjes,

Ingrid

Oja, aan al die mogemijkheden heb ik noig niet echt gedacht. Vind het wel spijtig dat we haar niet meer horen want zij was zeker ook eentje die met andere meeleefde.

Met mij is alles vrij goed. Ben enkele keren per dag misselijk maar voor de rest nergens last van. Weet eigenlijk ni echt dak zwanger ben, kan het nog steeds ni goed geloven.

groetjes

Terug
Bovenaan