go1 en mijnschatje

hoi dames,

ik  ken jullie van het forum zomer 2006.
leuk dat we nu alledrie weer zwanger zijn!
ik heb op dat forum een andere naam...dus vandaar dat jullie mij niet kennen waarschijnlijk!
wil eerst de echo afwachten en dat alles goed gaat voordat ik op dat forum bekend maak zwanger te zijn!

go1, ik zag echt heel laat je reactie op mijn openingstopic, jij bent 28 feb uitgerekend. was ik  ook in eerste instantie, maar omdat mijn cyclus onregelmatig was heeft de VK hem berekend op 25 feb.

7 augustus heb ik mijn eerste echo...ik vind het spannender dan bij de eerste keer.
ik ben wel weer net zo misselijk als toen, bah! (gelukkig niet overgeven, wel kokhalzen soms).
En af en toe wat menstruatiekrampjes, zal wel groeien van de baarmoeder zijn...

wanneer hebben jullie de echo?

dat onze zwangerschappen maar goed gaan en onze oudste er een mooi broertje of zusje bij krijgen!

groetjes...nijntje

Hoi Nijntje,

Ik moet zeggen dat ik je onder deze naam niet ken.

Maar leuk dat we allemaal weer zwanger zijn.
Ik ben na onze Sven al 2x zwanger geweest, de 1e keer helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, waarbij 1 eileider is weggehaald.
Daarna een miskraam bij 6 weken.

Nu ben ik gelukkig al 9 weken, vandaag precies.
Ik heb al 2 echo's gehad en het hartje klopte goed op de echo.
Alles zag er super goed uit, je kon het al zo goed zien. Het is nu 2,1 cm groot.

Jij dus begin augustus de 1e echo. Spannend!!
Ik hoop dat alles goed is bij je.

Veel liefs, Go

He Hallo...
dat ik gewoon herkent wordt van het zomer 2006 forum... zoveel schrijf ik niet! Geniet eigenlijk altijd van alle verhalen en neem niet de tijd om te reageren!!

ben benieuwd wie je bent!! :D

Ik heb al 2 echo's gehad. een met 7.3 weken, dacht dat ik verder was, en de vk ook.. En een een week geleden, toen kwam eruit dat ik 9.3 weken was. Dus 15 feb uitgerekend! Voel me eigenlijk prima! was erg moe, maar gaat nu gelukkig al weer stukken beter! Misselijk ook niet echt, op mn werk meer als thuis en daar eet ik dus ook maar crackers...

Spannend, je echo! Hou t forum in de gaten.. ;)

Geniet van je zwangerschap!!

Nijntje,

voor de duidelijkheid, ik was wel degene die ook in zomer 2006 zwanger was.
Er zijn volgens mij 2 zwangeren feb-moeders met de naam Go1.

Groetjes, Go

Hallo Nijntje...
Ik ben de go1 die ook actief is bij het zomer2006-forum. Ik reageer niet veel, maar lees elke dag!!!  (schaam, schaam). Ik heb dan ook wel een vermoeder wie je bent....

Vooralsnog ben ik de 28ste uitgeteld, maar heb ook pas 14 augustus mijn eerste echo. Misschien word het dus wel later (of eerder!!). Ben dus nu bijna 9 weken.

Het gaat inmiddels nu wat beter met de misselijkheid en de moeheid. Gelukkig maar. Onze zoon lijkt het al aardig te begrijpen. Zegt ie: baby en buik en geeft ie een kus op de buik..... Ook denkt ie dat de baby in zijn eigen buik zit.... hahaha

Ach ja, over een heel poosje zal hij onze aandacht moeten delen en dat zal hem best tegenvallen denk ik!!!

Groetjes!!

hoi,

ik zit echt op mijn top van moeheid en misselijk!
ik hoop dat dit snel over gaat zeg!

wij hebben nog niets tegen onze dochter gezegd, dat er een baby in de buik zit!
( ja wij hebben al een dochter....kun je de helft van het forum wegstrepen hahahaha)
omdat ik nog niks op mijn werk gezegd heb, echt alleen tegen ouders/ broers en zussen/ goeie vrienden. willen we dit geheim houden voor de rest tot aan de echo!

ik ben ook meer een meelees moeder dan dat ik zelf topics open of reageer... maar ik denk als straks mijn naam bekend is jullie m wel kennen! omdat ie wel af en toe voorbij komt.

ik had gezien dat er nog 2 moeders zwanger zijn, ik weet zo niet de naam..schaam..maar van die topic van hun 2 zonen die het in een verhaaltje bekend maakte!
volgens mij is 1 van hen ook in februari uitgerekend!

en nu genieten van het mooie weer....eindelijk!!!

groetjes...

Terug
Bovenaan