Godin van de Jacht?

Ik ben op 8 en 9 augustus met mn minnares naar bed geweest. Op 20 augustus was zij 5 dagen overtijd en op 21 augustus stelde ze vast dat ze zwanger is. Zou ik theoretisch - ondanks het feit dat we het veilig gedaan hebben – toch de biologische vader kunnen zijn???
 
Weet je haar cyclus?? Tellend vanaf de 1e dag van de vorige mensturatie. Het meest vruchtbaar ben je (bij een cyclus van 28 dagen) tussen de 11e en de 14e dag van de cyclus...

Succes...
 
Theoretisch is het allemaal mogelijk....want het is wel zo wat chantal hierboven zegt, maar zaadjes kunnen nog dagen rondzwemmen in een vrouw op zoek naar de eicel. Dus je kan nu sex hebben en over een aantal dagen pas bevrucht raken.....
 
dit zou inderdaad niet mogelijk zijn tenzij zij heel erg onregelmatig ongesteld is, maar dan nog is de kans wel hel erg klein omdat het zo veel scheelt. Als zij op de 20e 5 dagen over tijd was is zij dus zwanger van een ander. Gelukkig voor jou denk ik, maar denk je een beetje aan je eigen vrouw.....
 
dit zou inderdaad niet mogelijk zijn tenzij zij heel erg onregelmatig ongesteld is, maar dan nog is de kans wel hel erg klein omdat het zo veel scheelt. Als zij op de 20e 5 dagen over tijd was is zij dus zwanger van een ander. Gelukkig voor jou denk ik, maar denk je een beetje aan je eigen vrouw.....
 
Terug
Bovenaan