GODVERDOMME

hallo lieve mensen,

Sorry voor mijn gevloek, maar zit in een dikke vette dip.
Ik komt van het forum als zwanger worden langer duurt, want ik ben nl. na 1.5 jaar klussen en 5x IUI inneens spontaan zwanger geworden een wondertje. Mijn slijm is vijandig dus de zaadcellen gaan er moeilijk of niet doorheen vandaag IUI. Maar ik was dus zoooooo blij dat het spontaan onverwachts raak was. Helaas was het van korte duur, heb vh weekend een miskraam gehad en gister de echo en alles was al schoon. Ik voel me superverdrietig en vindt het zooo oneerlijk he.

Is er misschien iemand die hier ervaring mee heeft ? Zou ik nu weer snel zwanger kunnen worden omdat die hormonen in je lichaam zitten. Ik ben nl. bang dat het weer zo lang gaat duren............

Liefs van een verdrietige muts

Hoi Kyra,

Geeft niks hoor dat gevloek. Dat hebben wij vast allemaal wel gedaan net na de mk. Het is ook vreselijk om mee te maken maar met de tijd kun je het wel een plekje geven!

Sommigen op het forum zijn al heel snel weer zwanger, anderen zijn al even druk aan het klussen (waaronder ik).
Houd er rekening mee dat je eerste eisprong wat langer op zich kan laten wachten omdat je nl. geen eisprong hebt als je nog teveel HcG in je bloed hebt.

Sterkte!!!!!

Groetjes F.

Kyra,

ik was na 9 maanden zwanger, toen een miskraam, daarna na 3 maanden weer zwanger, helaas weer misgegaan. Geen eisprong daarna, en nu dus in de klusperiode. We doen het gewoon om de dag, want ik weer niet wanneer mijn ei is, misschien heb ik er wel weer geen een. Het kan dus al snel weer raak zijn, en nu weet je in ieder geval dat het kan, dus ik hoop dat je volgende iui raak zal zijn.
Sterkte meid,
Adren

Hoi Kyra,
Ik had gelezen dat je zwanger was en vind het heel verdrietig voor jullie dat het toch mis is gegaan.
Ik kan geen goed antwoord geven op je vragen. Ik heb al 2 kinderen en dat was in 1 x raak en nu proberen we voor een 3e. Na 4 maanden was ik zwanger en na 9 weken kreeg ik een mk. We zijn nu weer 7 maanden verder en nog niets. Het zal bij mij ook aan de leeftijd liggen (39).
Ik wens jullie heel veel sterkte!
Groetjes van Caroline

Terug
Bovenaan