Godzijdank...

A

Anoniem

Guest
Gisteren echo gehad omdat ik 2x bloedingen heb gehad. Het hartje klopte!  Ons Pukje is maar liefst 2,77 cm groot hahaha. Ze konden wel zien waar de bloedingen waren geweest. Mijn 9w en 2d kloppen dus wel ipv dan het korter zou zijn volgens de vk. Ik hoefde me niet echt zorgen te maken is me gezegd dus dan moet ik dat maar geloven toch? Al hou ik natuurlijk wel in mijn achterhoofd dat er nog wat mis kan gaan. Hoef nog maar een paar dagen folium te slikken, pffff. Nou ja, alleen folium? Ik heb die tabletten met extra vitamines erbij in omdat ik geen groente, aardappelen en vlees naar binnen kreeg.

Kan de weken aftellen tot de volgende echo, 18 december. Jakkie, duurt nog zolangggggg...

Hey,

Wat fijn zulk goed nieuws. Nu maar lekker genieten van je zwangerschap..
Liefs

Gelukkig zeg, ik had al een paar keer gekeken of er een berichtje van je stond! Ik ben echt blij voor je!!

Ga nu maar lekker genieten en voor je het weet is het 18 december.

groetjes Daantje

Hoi Gerda,

gelukkig dat alles toch goed is. Kan me ook goed voorstellen dat je je nog wel even onzeker blijft voelen en na de volgende echo misschien pas echt opgelucht zal zijn. Wat betreft die vitaminepillen, die kan je ook gewoon blijven slikken hoor. Wat extra foliumzuur kan geen kwaad en het is een goede aanvulling voor wat je op dit moment niet via je voeding binnen krijgt.

Groetjes,
Margrethe

Goed nieuws is altijd fijn om te horen!
Ik mocht met 10weken ook stoppen met het slikken van foliumzuur en overstappen op Gravitamon. Ik weet niet of dat bij jou ook het geval is, maar het is inderdaad een aanvulling op je voeding.

Een fijne zwangerschap toegewenst!

Liefs Tineke

wat een opluchting zeg!

kan je een tip geven:

ga naar een natuurvoedingswinkel bij je in de buurt, daar hebben ze een speciale omega 3-6-9 zuren met meerdere toevoegingen.
die zitten namelijk bijna niet meer in de voeding, gebruik het zelf ook.
de fles kost 33 euro, de naam is happy time is de naam het zit in een lange glazen fles met papier erom heen  .je kunt daar overigens ook vragen welke middelen je nog meer kunt gebruiken extra`s binnen te krijgen.
(ben er overigens zelf werkzaam, collega raadde het me zeer aan!)

je kunt ook evn naar www.denatuurwinkel.nl

hoop dat je er iets aan hebt, geniet van je zwangerschap!!!

groetjes wendy (8 weken)

Fijn om te lezen dat alles toch goed is!!!
Ik hoop dat alles goed blijft gaan.

Groetjes

Terug
Bovenaan