goed balen dus!

Had voor volgende week een afspraak staan voor de 20 weken echo. Krijg ik een brief dat tie door omstandigheden niet doorgaat en een nieuwe datum. 3dagen later dus! Baal echt goed, en het heeft me de hele dag gekost mn humeur. Geprobeerd de afspraak eeerder te krijgen en das niet gelukt. Dus ja.. ook voelde ik de baby elke dag en ineens 5dagen niks. Kan je je voorstellen dat ik et even niet meer had. Ineens vandaag voel ik weer leven das mn enige opluchtig van de dag. Kijk moet het naast me neerleggen dat de afspraak later is en dat probeer ik ook en heb het geaccepteerd. Helaas heeft het me wel mn humeur gekost. Vind het daar in tegen ook ronduit belachelijk! Zorgen ze maar dat er iemand anders komt. Tis onderhand een 21 weken echo. Zo ben het kwijt haha

Hè, dat is jammer... Wel een beetje vreemd dat ze dat per brief doen. Dan bel je toch even? Gelukkig is het maar 3 dagen, maar wat een teleurstelling!! Blij dat je kleintje weer flink van zich laat horen!!

Sterkte met wachten!

Liefs Anna

Hey, dat is wel erg balen, ik moet mijn 20 weken echo zelf verzetten, omdat ik die dag moet werken, dus van de week maar even bellen, en kijken wanneer hij nu geplant kan worden. de echo stond geplant voor 20+2, hoop dat het in de zelfde week nog kan

Terug
Bovenaan