goed bedoelde adviezen grrrrrrrrrrrr!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ben enorm, omdat Jessica toch al niet lekker was dit weekend!!
Wilde ik eigenlijk vandaag rustig aan doen met der,nee moeten wij bij schoonouders gaan eten!!!
Dus heb ik geprobeerd haar daar naar bed te leggen, het kind had er geen zin in!!!
Zegt schoonvader oh lekker laten huilen is goed voor der longentjes,ggggrrrrrrrrrrr!!!
Nou zei ik doe ik niet aan !!!
We waren nu zo thuis, ook nog commentaar dat ze verwend werd grrrrrrrrrrr!!!
Heb het ff gehad!!!!!!!!!!
pffffffffffffffff das eruit!!!!
Sorry voor het klagen!!!!

Liefs Sandy

Bleh, ja.... kan me goed voorstellen dat je je ei hier even kwijt moet....

Geen sorry zeggen hoor, als ik iedere keer sorry zou zeggen als ik hier klaagde, was ik de helft van de tijd bezeig met m'n excuses aanbieden.

Over je schoonouders: "Lekker laten lullen!"

Ik weet trouwens donders goed hoe het is, maar daar kan ik nu beter niet op in gaan, haha...

Groetjes Ilona

Ja, bij dat soort opmerkingen krijg ik ook altijd de neiging om dat eens te zeggen als de persoon in kwestie weer eens in tranen is: "Rot voor je joh, maarreh...dit is wel ff goed voor jouw longetjes". Grrrrrr!

Bah, daar gaan je nekharen toch van overeind staan! Zit je echt op te wachten als je kindje niet lekker in haar vel zit, van die domme, ouderwetse en achterhaalde dooddoeners!
Inderdaad, Eveline, misschien moesten we dat maar eens massaal tegen al die goedbedoelende mensen terug zeggen.... Dan zullen ze snel inzien hoe stom die opmerking is!

goed voor de longetjes..... hou toch op!
dat zegt iedereen trouwens he? ik doe ook niet aan laten huilen hoor! hij huilt niet voor niks vindt ik dan.... dus laat maar lekker lullen hoor!

och breek me de mond niet open, verschrikkelijk,
ik had het ook laatst op een verjaardag, jadey was wat hangerig en begon te huilen, papa was met dr fles bezig maar er was wat mis gegaan dus duurde het ietsje langer.
iteindelijk tevreden aan de fles loop ik naar buitne om wat te drinken te halen zegt er eentje: zooooo heeft ze eindelijk melk? ja zeg ik durft hij te zeggen....ja je moet haar niet zo laten huilen...

ohhhhhhh ik kon zijn hoofd wel achterste voren draaien...ik laat haar nooit huilen en dan krijg je zo'n opmerking omdat het nu even wat langer duurde....grrrrrr

heel irritant, laat die mensen zich gewoon met hun eigen zaken bemoeien en pas advies of raad geven wanneer wij erom vragen...

Kan het me heel goed voorstellen,....ben blij dat mijn schoonouders zich niet op die manier met ons bemoeien...vinden het wel prima denk ik hoe we het doen, gelukkig altijd positieve reacties

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan