vanaf vandaag ga ik liz de laatste voeding een flesvoeding geven.
alleen borstvoeding daar redt ze het s'nachts niet op.
ze komt dan om de 4 uur en gaat daarna niet meer slapen.
ik kan haar blijven aanleggen.
vanacht ben ik bezig geweest van 02.45 tot 05.00 dat is niet meer leuk en mijn man is helemaal op want die wordt overal wakker van en moet wel weer gaan werken in de haven met machines.
ben gewoon bang dat hem iets gebeurd vanwege het slaap gebrek.
wie heeft hier ervaring mee laatste voeding vervangen door flesvoeding?
wel ga ik die laatste voeding gewoon afkolven (zo heb ik gelijk een voorraad in de vriezer).
heeft iemand ervaring met bijvoorbeeld 1 borst laten drinken dan flesvoeding en de andere afkolven?
maar waar ik mee zit ben ik dan wel een goede moeder?
ik bedoel ik ben voor bv gegaan en wil dit blijven doen maar dit is niet leuk meer we hangen samen als zoutzakken op de bank s'avonds ivm slaapgebrek, gezelligheid is anders.
nooit geweten dat het moederschap zoveel bij je los maakt.
alleen borstvoeding daar redt ze het s'nachts niet op.
ze komt dan om de 4 uur en gaat daarna niet meer slapen.
ik kan haar blijven aanleggen.
vanacht ben ik bezig geweest van 02.45 tot 05.00 dat is niet meer leuk en mijn man is helemaal op want die wordt overal wakker van en moet wel weer gaan werken in de haven met machines.
ben gewoon bang dat hem iets gebeurd vanwege het slaap gebrek.
wie heeft hier ervaring mee laatste voeding vervangen door flesvoeding?
wel ga ik die laatste voeding gewoon afkolven (zo heb ik gelijk een voorraad in de vriezer).
heeft iemand ervaring met bijvoorbeeld 1 borst laten drinken dan flesvoeding en de andere afkolven?
maar waar ik mee zit ben ik dan wel een goede moeder?
ik bedoel ik ben voor bv gegaan en wil dit blijven doen maar dit is niet leuk meer we hangen samen als zoutzakken op de bank s'avonds ivm slaapgebrek, gezelligheid is anders.
nooit geweten dat het moederschap zoveel bij je los maakt.