goed boek, bevallen

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Wie weet er een goed boek of een goede site met info over bevallen?
Dus met alles wat je erover moet weten. Het komt namelijk toch wel erg dichtbij nu allemaal en ik wil toch van het meeste op de hoogte zijn.

Groetjs Mickey (32 wk)

Ik heb echt heel veel gehad aan het boek: "duik in je weeën" ik weet niet van wie het is (ben op mijn werk ;) ), maar dat moet wel te googelen zijn. Nuttiger dan de cursus!

Hoi,
ik vond het boek "veilig bevallen" van Beatrijs Smulder een aanrader, zelfs al ben je meerdere keren bevallen geeft het veel informatie.

Ik heb ook Veilig Bevallen gelezen, en vond 't heel zinvol (maar ja, ik ben nog niet bevallen, haha!) Over dat Duik in je Weeen heb ik ook goede verhalen gehoord. Als je niet weet welke je wil kopen, kun je even in de bieb gaan kijken en vergelijken. Dat heb ik met zwangerschapsboeken ook gedaan - scheelt een hoop teleurstelling! Ik had bijna een boek gekocht dat bij nader inzien wel erg jaren '70 was :)

Succes ermee!
Hilde

Hoi,
ook ik heb het boek Veilig Bevallen gelezen en vond het een erg fijn boek. Staat heel helder en duidelijk omschreven hoe en wat. Ook voor je vriend erg handig.
Groetjes V.

hoi mick

Ik heb duik in je weeen gelezen en das echt de moeite waard.
Alleen kan je hem niet meer in de winkel kopen omdat ze bezig zijn met een nieuwe versie en die komt pas half januari uit!
Het boek veilig bevallen is ook een aanrader.

groetjes brenda 33 weken en 5 dagen

Veilig bevallen kon ik laatst nergens meer krijgen.
Duik in je weeen is een goeie voor de houdingen en het ademhalen.
Ik heb ook "De bevalling van je eerste kind" van wij jonge ouders gekocht. Daar staat heel veel in over soorten weeen en pijn en wat je allemaal klaar moet hebben en moet doen als het moment daar is. een aanrader hoor.

Terug
Bovenaan