Goed boek voor as vader???

Hallo allemaal

Mijn man heeft geen zussen of broers en heeft nooit een luier in zijn handen gehad (als voormalig  au pair en met  3 zussen met in totaal 8 kinderen  heb ik  zelf wat ervaring). Mijn lieve man heeft echter geen idee van wat hij straks moet doen en kan verwachten als nieuwe vader, en ik ben daarom op zoek naar een goede boek voor hem dat hem wat bij kan brengen. Heeft iemand tips hierover?

Mor 74

PS: 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun heeft hij gelezen - erg leuk en grappig maar geen goede handboek...

Goede vraag, ben ook benieuwd!!
Ik ben nu idd bezig in Kluun, mijn mannetje heeft hem eerst gelezen.......maar heel serieus is het natuurlijk niet te nemen........

Groetjes Rimke

ik heb bij mijn eerste het boek gekocht: hoe werkt mijn baby. Dat is geschreven als een handleiding voor een video of tv ofzo. Legt  op een  grappige, duidelijke, maar ook serieuze manier uit hoe een baby werkt en  hoe het dus zit met eten, drinken, slapen, luiers, etc maar ook met  handige tips voor  het ziekzijn, spelen en  bewegen.

ik vond het een aanrader en mijn man vond het ook leuk.

succes

ps voor jou als zwangere is wiebelbenen een tipje.    

Ik heb geen tips qua boeken.

Wij hebben het zonder boeken gedaan bij ons zoontje. De kraamhulp heeft alles heel goed uitgelegd en verder ging het wel vanzelf. Van baby-verzorging wisten we allebei erg weinig, maar we hebben ons er vooral niet druk om gemaakt. Het verschonen van een luier, het in bad doen enz. enz.  leer je toch pas door het ook te doen.

Wij hebben boeken dus totaal niet gemist.

Groetjes,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan