goed boek

Hoi allemaal,

Ik ben nu 13 weken zwanger en wil graag een goed boek aanschaffen over zwangerschap. Omdat ik in Italie woon moet ik het via internet bestellen en op deze manier is het zo moelijk om te zien welk boek er aan mijn wensen voldoet. Ik zou graag een boek willen met heel veel informatie over hoe je kindje groeit, veel tips op kwaaltjes, gewoon een duidelijk boek. Wie kan mij een boek adviseren om te bestellen.
Bedankt alvast
 
Hoi Yamila,
Ik heb heel veel gehad aan Veilig Zwanger van Beatrijs Smulders, erg overzichtelijk en bijna overcompleet. Tip: Een boek van een bijv. amerikaanse auteur heeft vaak andere inzichten dan een boek van een nederlandse of europese schrijver.
Veel geluk en gezondheid toegewenst in je zwangerschap!!
Groetjes Muty
 
sluit ik me bij aan, veilig zwanger was erg goed! veel in gekeken en nog steeds zie ik iedere keer nieuwe handige dingen. Vorige zwangerschap heb ik veilig bevallen gekocht, heb ik toen veel aan gehad, maar die is echt voor aan het eind van de rit.
succes!
 
hallo yamila,

zelf heb ik veel aan het boek van het maandblad kinderen.
het heet je zwangerschap van maand tot maand, en dit wordt er in behandelt de groei van je kindje per week,onderzoeken,voeding,kwaaltjes,stemmingen,weeen,de bevalling en kraamtijd.
ook zitten er handige checklijsten bij in.
de verhaaltjes zijn kort en duidelijk geschreven zodat het fijn leesbaar is.
en uiteraard alles per maand .
uiteraard staan er ook nog verschillende tips in.
het is gewoon bij hun op de site te bestellen..of via hier onder het kopje tijdschriften en dan naar het blad kinderen.
succes verder met je zwangerschap en geniet er lekker van.
groetjes ilonka
 
Hoi Yamila,

Ik zelf woon in Wenen (oostenrijk)en haal het meest toch van het internet!!
Ook is het handig om te lezen hoe het in andere landen gebeurd allemaal, want ook dat verschil erg van elkaar!!Laat je daar goed over informeren zodat je niet voor verassingen komt te staan, ik heb er ervaring mee....geloof me.....het is erg prettig om die dingen ook te weten vante vooren.
Nou wens je ontzettend veel succes en een pretti9ge zwangerschap toe, zet'm op~!!!!
 
Mijn eerste zwangerschap - van Ouders van Nu. Erg handig, staan praktische vragen en antwoorden in. Verder zou ik een paar dagen(twee weken) terug kijken, daar hebben een paar mensen gereageerd op dezelfde vraag die ik stelde..
 
Hoi Yamila,

Zwangerschap voor Dummies (ja..het heet echt zo) is een heel leuk en duidelijk boek over de drie trimesters van je zwangerschap. Ook staat er veel informatie in over bevallen en de tijd na de bavalling. Ik heb meerdere zwangerschapsboeken gelezen maar vond deze wel het beste. Veilig bevallen vond ik trouwens ook erg goed, maar dat is meer voor aan het eind van je zwangerschap.

Veel plezier met je zwangerschap!

Groetjes Saskia
 
Ik heb ooit een oud exemplaar gekregen 1000 vragen over de negen maanden van de Libelle. Staat echt alles in, per vraag met een goede index. Ik kan er altijd elk verschijnsel/kwaal etc in terug vinden. Volgens mij is het boek in nieuwe versie nog gewoon te koop.

 
Terug
Bovenaan