goed doel gezocht voor kleertjes

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

puilen jullie kasten ook uit van de te kleine babykleren? Ik ben niet echt koopziek wat kleren betreft, maar toch heb ik zoveel kleren waar mijn kindje nu is uitgegroeid. De merkkleertjes heb ik deels verkocht via marktplaats en deels gehouden (je weet maar nooit wat de toekomst brengt).
Maar ik heb nog een hoop kleertjes die niet of nauwelijks gedragen zijn en ik weet niet wat ik er mee moet, Het is dan van een ''goedkoper merk'' (hema,prenatal enz)  dus verkopen tweedehands heeft niet veel zin, maar weggooien is ook zonde.
Er staan van die bakken waar je kleding in kan gooien maar ik zou het liever op een directere manier aan iemand geven. Over die kledinginzamelpunten hoor je namelijk zulke verschillende verhalen,

groeten Elke

Hoi Elke,

Zelf heb ik de baby kleertjes allemaal bewaard, handig nu met de tweede op komst.   Mijn eigen kleren die over zijn doe ik wel altijd in zo'n kleding bak ( wat voor verhalen hoor je daar dan over???)

Misschien dat je bij een kerk of buurtgenootschap in de buurt kunt informeren, volgens mij zamelen ze daar ook regelmatig kleren in. En weet niet of je een asielzoekerscentrum in de buurt hebt, maar kan me voorstellen dat er daar ook wel mensen zijn die alle hulp kunnen gebruiken. Ze hebben daar over het algemeen weinig te besteden en als je dan net een kindje hebt.

En als je er niet perse geld voor hoeft te hebben zou je het op marktplaats kunnen zetten met gratis af te halen. Kan me voorstellen dat er dan best mensen zijn die het niet breed hebben die er heel blij mee zouden zijn.

Carina

waar je ze in kan leveren??

rode kruis... kringloop-kledingwinkels... 2ehands kledingwinkels... zak van max....
Ook sommige voedselbanken nemen kleding in, dus ff informeren bij jou in de buurt.

Groetjes Debby

Hoi,

Wij hebben een terre des homme winkel in de buurt. Die verkopen jouw kleertjes en de opbrengst gaat naar 'een goed doel' (ohhhh, wat erg. Kom er regelmatig, zowel om te kopen als om in te leveren maar ik heb geen flauw idee wat het goede doel is...)

Maar goed, je babykleren krijgen dan een goede tweede ronde. (En mocht je nog andere kleding hebben dan kan je die daar ook inleveren).

Groetjes, KT

Ik ga gelijk informeren bij het asielzoekerscentrum bij mij in de buurt en anders zet ik het inderdaad gratis op marktplaats.
Ideeen genoeg nu, dank je wel!

groeten ELke

Terug
Bovenaan