goed en slecht nieuws echo

Hallo,

Gister heb ik een echo gehad omdat ik afgelopen zaterdag een beetje bloed verloor.
Gister waren er 2 vruchtzakjes te zien, eentje mooi rond een eentje een beetje ovaal, nu denkt de gyn dat een van de 2 het maar gaat redden maar dat ik ook rekening moet houden dat ze het allebei niet redden.......
Helaas nog geen hartje gezien dus dat is jammer.
Ik weet gewoon ff niet wat ik met me gevoel moet, ben ik nu zwanger...ja maar blijft het zitten...geen idee, is het er 1 of 2

Heel erg onzeker allemaal, nu moet ik over 10 dgn terug komen voor weer een echo en dan weten we meer.
Hele spannende en onrustige tijd zo.

Groetjes Fee

Lieve Fee,

Ik moet nog een week wachten op de echo, en heb vorige week 4 dagen bloed verloren.
Ik kom mijn dagen door, door gewoon maar het normale leven op te pakken. En elke keer dat ik eraan denk dat ik pas over een week antwoord krijg, of er uberhaupt nog wat zit, probeer ik men gedachten te verzetten. En als me dat niet lukt jank ik even, kruip ik lekker onder een dikke deken, alleen met mijn gedachten. Haal ik even een knuffel bij men vriend. Het zal niet goed zijn om dingen weg te stoppen, maar je kan je rot piekeren het antwoord komt vanzelf duurt alleen nog heel lang.
Er is niets wat je in tussentijd kan doen.
Leef enorm met je mee, en wens je heel veel sterkte toe.

dikke knuffel

Hoi Fee,

Sterkte meis, zullen 10 pittige dagen worden...
Hou je haaks, duim voor je!

* En jij natuurlijk ook Nathalie, wanneer moet jij terug naar het ziekenhuis? Sterkte!

Rieke

hoi Fee,
Wat moeilijk voor jullie zeg! Die onzekerheden zijn echt het ergste! Heel veel succes! Ik zal voor je duimen! (en natuurlijk ook voor Nathalie).
Liefs Meike

bedankt voor de lieve berichtjes!

Ben nu bijna 7 weken zwanger.
We hebben al 2 kindjes van 2,5 en 1 maar een derde was/is ook zeer welkom. Een 2 al helemaal, ben zelf eentje van een tweeling en vind het helemaal super.

Dagen gaan denk ik wel lang duren, maar zal me zo goed mogelijk proberen te vermaken.
Helaas zit mijn man tijdens de echo in het buitenland voor zaken, wilde het alleen niet nog langer uitstellen vind 10 dagen al zoooooo lang.

Hou jullie op de hoogte van alles en succes met iedereen zijn zwangerschap/ echo.

Groetjes

Terug
Bovenaan