goed forum!

A

Anoniem

Guest
Hoi!
wat fijn dat dit forum er is. Ik heb zoveel vragen rond zwanger worden. In augustus zijn wij gestopt met voorbehoedsmiddelen. Ik had echt verwacht dat ik meteen zwanger zou zijn. Stom he! Ik was al naar babyspulletjes aan het kijken en zat al op een roze wolk. Toen ik ongesteld werd was dat natuurlijk een grote teleurstelling. Ik ben ondertussen al drie keer ongesteld geworden. A.s zondag (19de) moet ik het weer worden, maar ik reken nergens op...(wel een beetje hoor)
Gelukkig ben ik niet de enige en vind ik het fijn om ervaringen te lezen van anderen. Ik kan er met zo weinig mensen over praten.
Liefs waterman

Hé Waterman,

Wij zijn ook gestopt met de pil sinds augustus en ondertussen ben ik dus "al" vier keer ongi geworden wat inderdaad balen is.....ik dacht net als jij dat ik meteen zwanger zou zijn ( beetje naief naturulijk, maar waarom heb je eerder anders de pil geslikt hé)
mijn NOD is a.s. vrijdag de 17e...ben dus zeer benieuwd en probeer er ook maar niet vanuit te gaan dat het gelukt is!

Sterkte en succes met "wachten"

Groetjes Kaa

Hai Kaa!
Wat leuk om te lezen dat jullie net zolang bezig zijn. Ik ben benieuwd of we gelijk zwanger zullen zijn. Waar staat NOD eigenlijk voor? Ik neem aan de dag dat je ongesteld moet worden. Maar ik snap de afkorting niet.
Jij ook succes met wachten en ik lees het wel als het gelukt is!
Liefs Waterman

Hoi!!

Ook mijn nod dag is vrijdag 17e!!
Wat toevallig en ontzettend spannend he. Ik ben ook in aug. gestopt met de pil en tis idd wel moeilijk als je elke keer toch weer ongesteld wordt. Op zich ben ik wel regelmatig ong. 30 dagen. Heb deze maand ov.testen gebruikt maar ik vond deze niet echt duidelijk. We duimen maar weer he!!!
Succes jullie en hopenlijk een mooi kerstcadeautje voor allen die zwanger willen worden!!

liefs Danielle.

He meis,

Spannend he allemaal.
Ik ben ook in augustus gestopt met de pil en verwacht mijn NOD op 2e kerstdag.
Het zou zo'n mooi kerst kadootje zijn.
Ik denk ook iedere maand iets nieuws te voelen en dan denk ik: oh zou het zo zijn nu?
Maar nee dan word ik toch weer ongi...
Ik vraag vaak aan mensen zie zwanger zijn geworden: En hebben jullie er lang over gedaan?
En overal hoor je het antwoord: Nee, het was meteen raak!!!!
Shit denk ik dan. Ligt het aan mij misschien.

He als je mocht willen mailen, dan kan dat. yvetvaneijsden@hotmail.com
Zie maar even.

Hallo dames,

Ik ben ook sinds half augustus gestopt met de pil, om eerst te weten wat mijn cyclus is. Nou dat weet ik nog steeds niet. Vanaf november echt geen voorbehoedsmiddelen gebruikt en wat bleek ik was zwanger, vrij snel al. Het was helaas van korte duur, ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad. Het was nog erg pril ws 4/5 weken. Ik kan tenminste zwanger worden en we hebben nu zoiets we zien het wel.
Dus wie weet komen we elkaar weer tegen. Succes allemaal!

Gr. Mayke

NOD is 'niet ongesteld dag', dus de dag waarop je hoopt dat je niet ongesteld wordt.

Bij mij duurde het een jaar; ik hoop voor jullie dat het sneller gaat!

Terug
Bovenaan