Goed fout!!!!!

A

Anoniem

Guest
Het is dus afgekomen, de verloskundige heeft me vanmiddag gebeld en die vertelde me dat er nog heel weinig hvg in mn bloed zat en dat het een miskraam is geweest!Ben er helemaal van overstuur, kan alleen voor me uit kijken en huilen.Ik vindhet zo erg!!!Eerst ff een plekje geven en niet te snel juichen de volgende keer,...Thanx meiden voor de fijne reacties,....xxxx

Ach meisje toch.... Wat een kutnieuws zeg! Een andere term is er gewoon niet voor!
Laat je verdriet even lekker op de vrije loop en geef eerst het hele gebeuren een plekje. Pas verder gaan als jij je er prettig bij voelt! Nu even jijzelf op de eerste plek, hoor.

Sterkte de komende periode...

Liefs Daisy

hey meid

Wat verschrikkelijk! potverdorie meid..
Heel veel sterkte! Neem rustig de tijd.. en geloof me hoe moeilijk dat nu ook klinkt het komt echt weer goed.. het heeft even tijd nodig maar het komt echt..

Sterkte en een dikke knuffel!

Liefs

Bah das echt verschikkelijk. Neem de tijd, en hopen dat je je snel weer wat beter voelt.

Sterkte

Wat een afschuwelijk nieuws!!! Ik vind het echt heel heel erg voor je en ik hoop dat je even de tijd kunt nemen om dit rotnieuws te verwerken! Heel veel sterkte!

Och meid wat erg!! Logisch dat je blij was, zo hoort t ook! Nu even herstellen en hopelijk mag je snel weer zwanger zijn meid! Sterkte...

Dat is echt klote nieuws ja!

Neem de tijd meid, geef het rustig een plekje.

Ik denk aan je!

Terug
Bovenaan