goed gekeurd

A

Anoniem

Guest
Ja ons dametje is weer goed gekeurd. Kom net van het CB weer en Vera deed netjes wat er van haar verwacht werd. Weer 2 prikken gehad, Zo zielig, maar mama had een manderijntje mee genomen en toen was de pijn snel vergeten. Ze is namelijk dol op manderijntjes.
Vera was goed gegroeid en mooi op gewicht.
77 cm en 9780 gr.
Voor sommigen van jullie zal dit wel klein zijn, maar Vera is ook een klein popje.

ik ga verder met taarten bakken, mijn man is morgen jarig

groetjes daan

Hoi Daan,

Fijn dat Vera weer door de check-up heen is. En is altijd zielig die prikjes. Maar als ze de ziektes zouden krijgen zouden ze daar veel meer last van hebben dus we moeten maar blij zijn dat ze hier geent worden. Geniet maar van je kleine meisje

groetjes Linda

hoi hoi

nee hoor vind het niet klein
Ryan is vorige week ook geweest en was

76cm en 9340 gram .

en hij is van 24-07-2007

hij zit overal een beetje onder het gemiddelde

maar ja zijn vader is ook niet groot en vol dussss

hopelijk wordt ze niet ziekjes van de prikjes en smult ze lekker van de mandarijntjes

groetjes moekje

Hoi hoi,

gelukkig dat alles weer is goed gegaan.
Daniëlle moet ook binnenkort weer (de 25e) ben benieuwd hoe groot ze nu is en wat ze weegt, ze is ook niet al te groot (draagt soms nog mt 68 meestal 74).

Groetjes van Sonja

Hoi,

Ik zie dat jullie kindjes dan wel niet 'heel' groot zijn, maar qua gewicht toch wel zwaarder zijn dan Tara (06-05-2007). Zij was vorige maand naar het cb geweest en ze was 76 cm lang en woog 8965 gram.
Wat groeien de kleintjes snel hé?!

En Daan, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Is de taart gelukt? :p

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan