Goed geklust?

<p>Hallo dames, </p><p>Ook ik lees al een tijdje mee. </p><p>26, kinderwens en na verwijderen spiraal geen duidelijke cyclus. Vorige week dinsdag dus de clear blue ovulatietesten gebruikt. Die gaven 9 dagen lang verhoogde vruchtbaarheid aan, maar nooit een piek. Zaterdag had ik wel eiwit achtig cervix slijm (sorry voor de info!). Nu hebben manlief en ik vanaf dinsdag goed geklust, oa vrijdag zaterdag, maar lees nu dat die zaterdag teken kan zijn dat eisprong toen nog moest komen. Zondag maandag is het niet mogelijk geweest te klussen en ben beetje bang dat ik nu m'n kans gemist heb. Wat verward ook omdat in ene artikel staat dat eiwit juist hoogste vruchtbaarheid aangeeft en andere dat 't er nog aan komt...</p><p> </p><p>Wat is jullie ervaring? Ik durf mijn verhaal hier te posten omdat jullie altijd zonder oordeel eerlijk antwoorden, heel fijn om te zien!</p><p> </p><p>Benieuwd naar jullie meningen en zeker ook ervaringen! X Anna </p>
 
hoi Anna, 
voor zover ik weet komt de eisprong er binnen 36 uur aan na een LHpiek of cervixslijm. maar daardoor is dat wel meteen je meest vruchtbare dag want spermacellen blijven 2 tot 5 dagen in jou wachten op de eicel die vrij komt en dan bevruchten ze deze. je hoeft dus niet tijdens je eisprong seks te hebben maar vlak daarvoor (zoals je nu waarschijnlijk gedaan hebt) is goed!
misschien heb je het maandag ook nog gedaan? dan heb je denk ik evht al je kansen gebruikt
 
Heel veel succes! 
 
Toevoeging: die zaterdag viel 't slijm pas echt op als in bleef aan wc papier hangen (sorry, ook goedenmorgen!). Daarvoor was 't er ook denk ik achteraf maar aanzienlijk minder. 
 
Hi Anna, goedemorgen! :)
Ik volg mijn cyclus al een tijdje en ik kan ook aan het eiwitachtige slijm merken wanneer mijn eisprong is. Dit slijm heb ik gedurende ongeveer 3 a 4 dagen en mijn eisprong is dan op de dag of 1 dag nadat het slijm het meeste is. Met deze "theorie" zou ik denken dat jij zaterdag of zondag je eisprong hebt gehad en het schijnt het beste te zijn dat het zaad dan al in de eileider is dus zou je de dagen vóór de eisprong moeten klussen. Wat een geregel he ;) 
 
Ja echt een gedoe haha. En elke site zegt voor mijn gevoel wat anders dus je wordt best onzeker gemaakt. Scheelt ook dat ik nogal een control freak ben haha. Ben al wel blij te horen dat jullie denken dat ik het moment suprême niet gemist had... 
 
Rosiee jij al lang bezig met zwanger proberen te raken? X
 
Ik hoop dat het gelukt is. 
Mocht het niet zo zijn dan raad ik je aan te temperaturen. Ik heb gedaan en bijgehouden in de app Flo. Icm met het cervixslijm wist ik precies wanneer mijn ovulatie kwam/was. 
 
Terug
Bovenaan