goed-gemerkt.com

Hallo,

Iemand ervaring met bestellen bij goed-gemerkt.com???
Wil graag de gewone plak etiketten bestellen, maar aangezien ik 2 kids heb vroeg ik me af, of ik in 1 bestelling   meerdere namen kan bestellen.
Misschien staat het wel gewoon op de site, en heb ik erover heen gelezen, maar diegene die hier iets van weet, heeft vast en zeker ook ervaring met de plak en/of strijk labels.
Kun je ze me vertellen,

Nas

Hallo,
Ik kan je helaas geen antwoord geven op je 1e vraag. Of je ook 2 namen in een bestelling kunt plaatsen.
Ik heb er zelf ook de plak en strijklabels besteld. Al dacht ik in eerste instantie dat 50 wel erg veel was, ben ik er wel achter dat je ze toch al snel gebruikt als je ze hebt liggen. En tegenwoordig willen ze op de peuterspeelzalen als snel dat iets gelabeld is dus ik heb toch al bijna de helft gebruikt.
Ook de strijklabels vind ik een uitkomst. Vooral voor knuffels. Dat hebben we zelf aan de lijve ondervonden toen onze zoon zijn knuffie verloren was in de dierentuin. Terwijl we daar nog rond liepen belde er iemand op mijn mobiel dat ze de knuffel gevonden hadden. Nog voor het slaapdrama kon beginnen had hij hem dus alweer terug. het enige nadeel van de strijklabels vind ik dat je er maar weinig informatie op kunt zetten. Ik heb dus alleen zijn naam en onze mobiele nummers erop laten zetten.
Hoe dan ook ik denk dat het het geld,want echt goedkoop vond ik het niet, echt wel waard is.
groetjes Mirella

Hoi,

ik heb pas ook plak en strijklabels gekocht. Er passen meerdere namen op maar dat ligt wel aan de lengte van de namen. Ik heb op de plaklabels: Sohie/Hugo en daar onder de achternaam. Bovenaan pasten bij mij dus maar 9 tekens. En bij de strijklabels pasten de voornamen en achternaam bovenaan en het telefoonnummer er onder.
Als je naar de site gaat spreekt het voor zich!
Succes

Barbara

quote: Nasje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-03-2007 14:29:35'));

Hallo,

Iemand ervaring met bestellen bij goed-gemerkt.com???
Wil graag de gewone plak etiketten bestellen, maar aangezien ik 2 kids heb vroeg ik me af, of ik in 1 bestelling   meerdere namen kan bestellen.
Misschien staat het wel gewoon op de site, en heb ik erover heen gelezen, maar diegene die hier iets van weet, heeft vast en zeker ook ervaring met de plak en/of strijk labels.
Kun je ze me vertellen,

Nas

hallo,

Ik heb zelf ook besteld,
ik heb namelijk  ook twee kinderen.
Je kunt eerst de ene bestellen, en dan op winkelwagentje ( of mandje )
klikken en dan kun je de andere bestellen, en als ik het goed heb moet je dan op betalen klikken.
dan krijg je te zien wat je allemaal hebt besteld, en zie je gelijk wat je moet betalen.

veel sucses ermee.
groetjes melani.

Terug
Bovenaan