goed gescoord!

A

Anoniem

Guest
We zijn vandaag even naar de stad gegaan om een trui voor mij te kopen. Ik loop namelijk nu altijd in truien van mijn man maar wilde wel zelf weer eens iets leuks. Zeker nu ik zo aan het afvallen ben.
Je raad het al, mijn man een mooie nieuwe trui gekocht en nieuwe kleren voor Marissa. Ik dus gewoon helemaal niet :) Zul je altijd zien,

Bij de outlet waar ik altijd heen ga was het weer uitverkoop. Alles was 10 euro. Een hele mooie trui van DKNY voor Marissa gekocht.
En van Vin Rose een mooie jurk met bijpassende legging en gestreept shirt voor er onder. En dat allemaal voor 10 euro per stuk! Goed gescoord dus.
En gelukkig vind ik het net zo leuk om mijn man en Marissa in het nieuw te zien. Ik volg wel weer een keer. (Heb wel heerlijk roti meegenomen uit de stad voor mezelf. Vanavond dus lekker smikkelen)

groetjes Linda

Zo gaat dat hier dus ook altijd. Dan wordt er eindelijk besloten dat ik eens een keer aan de beurt ben voor kleren. Gaan we voor MIJ naar de stad en we komen thuis met vanalles voor de kinderen en mijn man!

x miranda

Tja het bekende verhaal..... Tot vandaag hahaha. Ik zag voor Feline een jasje hangen in de uitverkoop, maar bedacht me dat ze genoeg had en de winter nog maar even duurt. Nu dus wel bij Miss Etam een truitje voor mezelf gekocht voor de kerst!
Voor maar 12 euro!!! in de uitverkoop.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan