Goed geslaagd...

Hee meiden,

Vandaag waren we al vroeg op pad om ons te gaan verdiepen in de vloeren voor onze kamer en die van de twins. We zijn heel goed geslaagd! Aankomend weekend flink klussen in onze kamer (man en opa) en volgende week maandag wordt de vloer gelegd on inze kamer. Daarna de (inloop) kast uit de babykamer overzetten naar onze kamer en dan gaan we heeerlijk beginnen aan de kamer voor onze boys, die vloer wordt 20 juli gelegd dus eind juli zal alles wel zo'n beetje klaar zijn :)

Vandaag ook nog goed geslaagd voor 2 maxicosies dus ook alle grote en belangrijke aankopen hebben we gehad. Oh....en wat anders, we hadden van mijn man z'n werk een canvasdoek cadeau gekregen voor ons trouwen en die is vandaag binnen gekomen, echt super leuk!!!

Fijne avond meiden. Liefs Lynn.

lieve lynn,

wat een super leuk berichtje. Weer heerlijk kunnen afstrepen lees ik.
Oehh dat wordt ff aanpoten zie ik, maar wortd vast prachtig. Over een maand alles lekker klaar, heerlijk!!

Wat een mooi cadeau hebben jullie gekregen van je man zijn werk. Al een plekje gevonden om hem op te hangen?

Fijne avond, even lekker bijkomen.

Liefs, x

Hee meid,

Ja, dat wordt idd flink aanpoten. :) Ik zal zelf helaas niet veel kunnen helpen maar gelukkig heb ik een hele lieve vader, die ook nog eens heel handig is dus die gaat lekker met man aan de slag! Komt helemaal goed.

We hebben ook een mooi plekje gevonden voor ons canvasdoek, hangt nu boven de box van de twins! Leek ons wel toepasselijk: papa en mama waken over jullie! Hihi!

Liefs Lynn.

Leuk Lynn, dat jullie zo goed geslaagd zijn.
En een leuk idee de canvas boven de box.

En laat de mannenmaar klussen. Het leukste mag jij straks doen. Kleertjes wassen, strijken, vouwen en in de kast leggen.
Normaal ben ik niet zo van het strijken, maar toen bij Thijs vond ik het geweldig om de babywas te doen.

Oh dat zal me een druk dagje geweest zijn! Lekker hoor al dat shoppen en wat een lekker gevoel moet dat zijn dat het kamertje eind juli al zo goed als af is.

En idd een hele toepasselijke plaats voor jullie foto!

Wij gaan morgen shoppen voor de kamer. Wij hebben nog helemaal niets gekocht, blijf het een beetje eng vinden haha.

Liefs

Hey lieverd!Wat geweldig dat je zo goed geslaagd bent!!!!!Lijk me echt leuk om alles lekker in te gaan richten enz.
Toevallig kreeg ik van een vriendin,..die niet eens weet dat ik zwanger bent, maar wel weet dat we bezig zijn, wat kleertjes, omdat ze weet dat ik alles weg heb gegooid.Ik heb zo genoten en heb er een kwartier lang na gekeken, toen ik het aan de waslijk had opgehangen hahahaha,...hoe gelukkig kan je zijn hahahaha.
Fijn weekend lieverd!
Dikke kus nance

hey meis

super he al die dingetjes kopen, en een heerlijk vooruitzicht dat alles eind juli straks klaar is!

en superleuk canvas doek heb het gezien op fb, mooi hoor!

liefs! xxx

Terug
Bovenaan