Hoi hoi,
Ik heb het onderstaande ook op mijn hyves pagina gezet, maar aangezien niet iedereen hyves heeft, hierbij dus een updatje.
Afgelopen maandag weer op controle bij de gyn geweest. Alles zag er goed uit, bloeddruk was gelukkig ook goed.
Helaas geen verandering met de harde buiken, maar daar weten we inmiddels mee te leven. Ik probeer voorzichtig wel wat meer te doen, maar word meteen weer teruggefloten door mijn lichaam.
A.s. donderdag krijgen we een groeiecho, omdat de kleine man wat groter is dan gemiddeld! (dat wisten we nog niet, hahaha, mijn buik is nu al net zo groot als bij Lyanne met 37 weken!)
Maar goed, wij hebben de bevalling besproken. Ik krijg vanaf dat de bevalling begint, al een ruggenprik en ik zal er maximaal 12 uur over doen, gaat het langer duren, dan grijpen ze in d.m.v. een keizersnede. Dus geen 29 uur als bij Lyanne!
Ons mannetje zal uiterlijk 6-7 november geboren worden, is hij er nog niet bij 39 weken, dan gaan ze de bevalling inleiden en wordt hij die dag nog geboren (i.v.m. die max 12 uur).
Verder maakt ze een afspraak bij de medisch psycholoog om een keer te gaan praten, omdat ik erg bang ben voor de bevalling en er slecht door slaap.
Ik mocht ook kiezen voor meteen een keizersnede, maar ik wil het toch eerst zelf gaan proberen, keizersnede kan altijd nog!
Zo, ik ben echt opgelucht nu en nu is het aftellen dan ook echt begonnen, spannend, maar ook doodeng!
Groetjes, Marieke
31+6 weken zwanger van Little Budda (zo noemen we hem voorlopig, hahaha)