Goed getimed?

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal,
Ben deze maand echt nauwkeurig geweest met ovulatietesten van clear blue omdat mijn cyclus tussen de 33 en 41 zit. En ben nu een jaar gestopt met de pil.
Nu ben ik vanaf dag 28 gaan testen.
Elke dag bij het opstaan. Maandag waren de twee streepje gelijk aan elkaar. Volgens de gebruiksaanwijzing positief. M'n man en ik waren toevallig allebei vrij dus 'm orgens en s middags geklust. Gisterochtend deed ik weer een test en toen was het linker streepje duidelijk donkerder dan de rechter. Weer positief. Maar ja...vrijen lukte gisteravond niet.
Vanochtend nog een keer getest en negatief. Ik heb dus duidelijk een eisprong gehad. Maandag of dinsdag...
Hebben we nu op tijd geklust denken jullie?
Liefs van Marie

Als alles goed zit met het zaad van je man, kan dit zaad toch 48u of meer overleven en heb je het wel op tijd gedaan lijkt me. Het worden dus spannende dagen van afwachten voorlopig!

Hoi
Ik ben ook elke maand weer bezig met de ovulatie testen.
Ik begin met testen nadat ik ongesteld ben geweest en meestal dag 10 begint het streepje donkerder te worden.
In de gebruiksaanwijzing staat als het streepje gelijk aan of donkerder is dan de controle lijn dan vind tussen de 22 en 48 uur je ovulatie plaats.
Ik hou me er dus aan dat als het streepje dat bereikt heeft ,het meteen 3 dagen achter elkaar te doen met m,n vriend.
Zo ben ik in okt.2004 zwanger geraakt maar helaas werd dat een miskraam bij 6 weken.
Veel succes met de testjes en hopen dat je snel zwanger bent.
GR

Door het twee keer op één dag te doen verminder je wel de kansen, omdat er dan minder zaadcellen in het sperma zitten. Om de dag klussen is beter. Veel succes, ik hoop voor je dat het is gelukt!

Terug
Bovenaan