Goed gevoel!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wij zijn bezig voor een tweede kindje. van de eerste was ik in ronde 2 zwanger. Nu duurt het dus wat langer. Ben er veel mee bezig geweest. Maar op de een of andere manier ben ik er deze maand wat rustiger onder. Ben er niet zo heel veel mee bezig. Maar.,...ik heb wel sterk het gevoel dat ik zwnager ben!   Durf heb bijna niet te zeggen, dadelijk is het toch niet zo! Maar goed, ik meen het gevoel wel een beetje te herkennen van mijn eerste zwangerschap!
 Ik heb niet echt concrete tekenen, het is gewoon een gevoel.

Herkenbaar voor iemand? Maandag is mijn NOD. Morgenvroeg ga  ik al een testje wagen.

DUimen jullie voor me?

Spannend!!!!
natuurlijk duimen we......
Ik ken dat gevoel niet want ben bezig voor de eerste....
Heb alleen wel zoiets wat gebeurt er deze maand nu weer met me.... dindag kreeg ik ongigevoel mn buik en mn rug..... maar nu bijna niets meer, beetje kramp in mn buik maar lijken soms meer mn darmen.... heel raar.... was er al op ingesteld ok ongi nou du door naar ronde 4 maar nu weet ik het niet meer..... Morgen mn nod.....
gewoon afwachten dus maar.......

Hou je ons op de hoogte!!!
Groetjes!!

Hallo, natuurlijk duimen we voor je meis! Ook ik ken het gevoel niet ,want wij zitten in ronde 2 van ons 1e kindje. Hopelijk spreekt je lichaam de waarheid en kun je binnenkort positief testen. Maandag is je nod, maar je wilt eerder testen? Ben je dan niet bang dat ie negatief aangeeft en je heel erg teleurgesteld zult zijn?

Gr. Nathalie

Hoi hoi,

en ook hier wordt geduimd voor je hoor meis!!
Ik hoop dat je gevoel je niet voor de gek houd, en dat je morgen of anders begin volgende week een positieve test in handen krijgt!!!

Laat je het wel ff weten??

Groetjes Debby, mv Dylano 02-05-07, zwanger van de 2e 6w 2d (Ook van  Babyopkomst "klussen voor nr. 2") Mss ken je me nog???

En en en Roos, al getest? Spannend allemaal hoor.

Gr. Nathalie

hoi hoi

ik had alle 3 de keren heel sterk al het gevoel dat ik zwanger was. de test was meer voor de zekerheid.. als controle op je gevoel (snappie?)

dus het kan wel hoor... zodra je je lichaam goed kent, dan herken je ook verschil daarin.

succes morgen met testen!

Spannend voor je mamaroos
Ik hoop voor je dat je test 2 dikke strepen zegt.
Hoi ik ben wendy 38 Jr.....getrouwd en een zoontje van bijna 3.
Wij willen ook heel graag een 2e was 2 dagen over tijd deze maand maar werd toch ongie.
Toch wel een dipje want we zijn al een aantal maanden bezig.
Maar ja het is niet anders.
Succes meid.
Wendy

Helaas...mijn gevoel heeft me in de steek gelaten!
Misschien voelde ik teveel datgene dat ik hoopte?
We gaan ronde 10 in! En we gaan een bezoekje aan de HA brengen!

Terug
Bovenaan