Goed gevoel ?!?!?!?!?

A

Anoniem

Guest
Nog een hele week wachten tot mijn nod aaaarrggghhhh ......
Ik heb dan wel mijn ovulatie testen verpest deze maand toch hebben we in die periode veel geklust en heb deze ronde gewoon een goed gevoel erbij ....dat gevoel is overigens nergens op gebaseerd hoor alleen dat ik lekker in mijn vel zit en mijn vriend ook hahahahaha.

Ik hoop zo dat het raak is 12 x is scheepsrecht haha !

Ik voel deze maand niet echt veel in mijn buik anders wel kleine steekjes ed dus weet niet of dit goed is of slecht had overigens afgelopen zaterdag wel wat menstruatiepijn maar daarna niets meer .

Dus ja we wachten maar af volgende week woensdag kan ik testen ik hoop dat ik kan wachten, meestal heb ik dan al drie testen gedaan is echt zonde van mijn geld iedere keer .

Dus wie zit er met mij 'gezellig' op het wachtbankje ??

Liefs

niet op t wachtbankje, deze week mn ei.. maar oooowww erg he dat wachten ik duim voor je meid!! dus ja! 12x is scheepsrecht, vind ik ook!!!

Succes!!

liefs!!

Hoi moeilijk he dat wachten. Mijn nod is zondag, maar heb al een week last van mijn buik en steken in mijn borsten. Dit had ik vorige keer ook toen ik zwanger was. Wordt er ook helemaal gek van. Wie kan er niet uittesten dat je het meteen weet, die spanning is ook niet goed voor je lijf. Jij ook heel veel sterkte, ik wacht met je nee x yvonne

Het wachten is het vervelendste aan het zwanger worden. En ben je eenmaal zwanger kun je 9 maand gaan wachten op je baby haha. Maar ik hoop voor je dat je de negen maanden wachtijd in mag gaan meid!! Na 12 keer mag het ook weleens raak zijn!
Ik wacht nog niet mee, heb volgens de berekeningen rond komend weekend mijn ei. Hier word dus volop geklust. Maar jij en de anderen heel veel succes met afwachten en zoek wat afleiding!

Liefs ciomama

Ik zit ook nog niet op het wachtbankje, heb ongeveer vandaag mijn ei, maar gebruik nog geen ovu-tests. Zit pas in ronde 6, jij bent twee keer zo lang bezig.. Ik ben dat wachten steeds zó zat, ik kan me voorstellen dat dit elke maand moeilijker wordt.. Dus petje af hoor voor jou. Dat je het geduld nog kan opbrengen. Succes met wachten he?!
En 3, 6, 9 en 12 x is scheepsrecht toch?? Ik hoop zo dat het na 6x hier scheepsrecht is, en na 12x bij jou. Ik ga voor jou duimen. DUIM DUIM DUIM

Ik verwacht ook deze week mn ei. Dus ook maar weer aan het klussen.

Suc6 met wachten meid!

Ik zit wel op het wachtbankje mijn nod verwacht ik rond 16 juni.
Wachten is altijd klote en als je al zo lang bezig bent pfff wij zijn pas 3 maanden bezig en vind het al erg al dat wachten.

Hopelijk is het raak voor jullie ik ga voor jullie duimen!

Liefs Kim

Terug
Bovenaan