Goed he!!!!

Hoi allemaal,

Ik heb me net ingeschreven bij de sportschool. Goed he.
Na 7 jaar ga ik eindelijk weer sporten. 7 jaar geleden heb ik een vrij zwaar ongeluk gehad daarna kwamen de drie gozers en nu............kan ik me er uindelijk weer toe zetten. Of eigenlijk, ik durf weer. Volgende week donderdag krijg ik uitleg over alles. Hopelijk ga ik het volhouden. Of anders gezegd:  Ik ga het gewoon volhouden!

Er is kinderopvang bij. Ik ga dus over dag en Bastiaan en Merlijn gaan mee. Het moet met hun daar ook goed gaan lopen anders stop ik wel. De avonden zijn voor structeel sporten geen optie, maar wel voor nu en dan.

Zijn jullie alweer aan het sporten en/of gaan jullie sporten?

Groeten Mo

He meis,
Als daar je hart ligt is het goed, misschien een ander en veel goedkoper ideetje.
Waarom ga je niet lekker iedere dag wandelen met de kids, lekker door de bossen, kun je ook rennen en zo heb je ook gesport?!
Ik loop ieder dag minimaal een uur met mijn kleintje en ben in acht weken tijd al meer dan 14 kilo kwijt. Ook ren ik een stukje met de kinderwagen en doe als ik thuis ben ook wel eens buikspieroefeningen.
veel plezier in ieder geval.
X

Hoi Kiek,

Leuk je reactie.
Helaas heb ik hier geen bos in de buurt waar ik op de fiets even heen kan. Alleen maar polder waar de auto's over de dijken scheuren. Helaas. Maar ik loop veel. Zobizo naar school heen en weer. Dan nog naar de winkels en de markt. Kids bij vriendjes halen en brengen.  Verder doe ik alles op de fiets. Naar het zwembad, babymasage en straks ook weer naar m'n werk.
Toch vind ik het lekker om me echt helemaal in het zweet te werken. Ik hoef echt geen spierballen te kweken. En het zijn niet alleen apparaten, maar ook groep lessen en yoga.
Ach ja iedereen zo z'n eigen ideeen. Die ik trouwens leuk vind om te lezen.

Groetjes Mo

Hoi Mo.
hartstikke goed van jou dat je  je hebt ingeschreven! Ik ga morgen ook een proefles bodypump volgen. Schijnt gewoon bij mij om de hoek een sportschool te zitten  met gratis kinderopvang. Ik was er vandaag en de sfeer was erg gemoedelijk, niet prestatiegericht ofzo.Ik was eerst benaderd door een sportschool  speciaal voor vrouwen, maar die deden niet aan kinderopvang. Tsja, niet echt vrouwvriendelijk he. Maar nu ga ik dus lekker 's morgens sporten, kan ik er in mijn sportkleding heen,  Kasper in de wagen. Voordat Kasper zijn slaapje  uit heeft ben ik alweer klaar en zijn we ook zo thuis. Ik heb er echt zin. Zet em op  Mo! Gr  joeki  

Heeeeel goed van je Mo!!!
Ik heb altijd wel gesport in de sportschool. Niet heel fanatiek, maar wel 1x per week. Samen met een vriendin die net 3 dagen geleden is bevallen. Ik denk dat we samen in het nieuwe jaar weer gaan sporten. Nu probeer ik elke dag een stuk te wandelen. Gelukkig laat het weer dit de laatste dagen ook toe. Na de feestdag gaat het roer weer om: dan gaan die 10 kilo's verdwijnen!!!!
succes allemaal, Patricia

Terug
Bovenaan