Goed idee

Hoi allemaal,

Allereerst Luna wat een goed idee van je om een nieuw forum op te starten voor mensen die langer bezig zijn.

Op het vorige forum zijn jullie me vast ook tegengekomen onder Mariska, maar later bleken er nog een aantal Mariska's te zijn vandaar nu: Mariska V.

Nog effe in het kort:
Ik ben vanaf maart 2002 bezig. Allebei onderzicht, maar er is niets uitgekomen. Alles is dus goed. We zijn nu met IUI bezig. Wachten het resultaat van de derde poging af, maar ik heb het licht vermoeden dat deze ook mislukt is. Krijgen nog maximaal 3 IUI-behandelingen en daarna wordt er iets anders geprobeerd. Maar hopelijk is dat niet nodig.

Groetjes Mariska

ik wil jullie gewoon allemaal even heel veel sterkte wensen en moed in praten.
10 jaar geleden wilde ik al een kindje. Dat kwam door verminderd vruchtbaar zijn van mijn man tot een ivf behandeling. Ik werd zwanger van een tweeling, die zwangerschap ging met 17 weken mis, mijn jongetjes waren ineens allebei overleden in mijn buik. Er volgde veel ellende die ik jullie zal besparen. En een scheiding bovendien omdat mijn man het niet meer zag zitten.
jaren later ontmoette ik mijn huidige vriend en samen wilde we graag een kindje. Ik geloofde er helemaal niet in dat dat zou lukken. na een jaar een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog, die me gezien mijn voorgeschiedenis serieus nam. En toen ineens heel onverwacht, nadat bijn alle testst ok waren, was ik ineens zwanger... ongelooflijk maar waar. Nu hebben we een 4 mnd oud dochtertje en ben ik zielsgelukkig.
Maar wat weet ik goed hoe wanhopig jullie vaak moeten zijn.
Mijn boodschap is dan ook: geef niet op maar probeer er geen hoofdzaak van te maken, als je je er teveel mee bezig houdt, lukt het niet. net op het moment dat ik dacht: laat maar zitten het hoeft al niet meer, was daar toch ineens mijn zwangerschap.

succes!!!!

groetjes sandra, moeder van Kim 4 mnd

Herkenbaar! Ik was 'pas' 10 maande bezig en toen raakte ik eindelijk zwanger. Was er ook veel te veel mee bezig.
Nu voor een 2de bezig en nog steeds 6 maanden niks. OOk teveel mee bezig. Daarbij weet ik nog niet wanneer mijn eisprong is. Ben daarvoor nu testjes aan het doen.

Groetjes Syke

Terug
Bovenaan