Goed nieuws! Ben weer zwanger..

Hallo,

Ik zit nu vanaf september op deze site. Kreeg toen bij 11 weken te horen dat het vruchtje zich niet ontwikkeld had. Ben een week later gecurreteerd.
De laatste heb ik niet meer zo intensief gelezen en gereageerd, mijn behoefte werd wat minder op de een of andere manier. Kon het wat beter loslaten.
En dat heeft resultaat gehad. Had al een paar weken het gevoel dat ik zwanger was. Maar vorige week 3 testen gedaan en steeds negatief. Maar ook geen menstruatie. Uiteindelijk afgelopen zaterdag eindelijk een positieve test en daarna nog twee! Ik ben gewoon weer zwanger!!
Ben echt superblij en kan er eigenlijk ook van genieten. Iets dat ik de vorige keer niet had. Maar het kan ook tussen mijn oren zitten dat gevoel. Als ik maar blij genoeg ben gaat het misschien niet mis!
Vandaag alle afspraken gemaakt; over twee weken mijn eerste echo en over 4 weken naar de verloskundige! Die echo zal wel heel spannend worden nu! Even nog die twee weken uitzingen, dan weten we in ieder geval of er een kindje zit!

Ik hoop snel nog meer positieve berichten te lezen hier! Al gaat het de laatste tijd best goed, zo te lezen!

Iedereen succes ermee!

Liefs Dominique

Van Harte Gefeliciteerd!
Geniet er maar van. En probeer je vooral niet druk te maken.
Vorige keer was gewoon pech maar nu mogen jullie gewoon genieten!

Gr. Zevra

hi Domini,

Van harte meid!! en op naar een mooie echo!

Hier een beetje hetzelfde verhaal. Ook ik voel me zwanger, maar die verdomde testen werken niet mee.....
Nog even afwachten dus.

Nina

Hoi hoi,

Hier hetzelfde verhaal, ik ben nét zwanger (gister 92 ui/l hcg) na mk 3 nov, missed abortion 10wk,   vruchtje dood vanaf 6 wk. Ben erg blij maar ook wel ongerust....

Terug
Bovenaan