Goed nieuws en slecht nieuws

Hoi meiden,

Even een snel berichtje van mij om te vertellen hoe het is gegaan vanmorgen.

Nou.. goed nieuws en slecht nieuws.. Het goede nieuws is dat er maar liefst 2 eitjes op het punt van springen staan (1 was er NET gesprongen).. Heel positief dus..

Het slechte nieuws is dat ze uit de samenlevingstest geen 1 levend zaadje hebben gehaald.. En dat terwijl we gisteravond hebben geklust en ik de hele avond met een kussen onder mijn billen heb gelegen om maar zo min mogelijk zaad te verliezen.

Tja, aan de ene kant ben ik dus blij maar aan de andere kant ook niet.. Ik weet wel dat ik de eerste keer al snel zwanger werd dus ik weet dat het KAN maar deze uitslag is niet echt hoopvol.

We hebben zojuist dus nog even geklust omdat 1 eitje net is gesprongen. Morgenavond weer klussen.

Robin is helemaal een beetje down omdat hij denkt dat het aan zijn zaad ligt maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.. Mijn NOD is dus rond 20 december (mijn eerste NOD in 7 maanden!!!!).

Duim voor mij!!

Dikke kus F.

ps: Monique, hoe ging het bij jou?

Hoi meis, wat ontzettend balen zeg! Zijn er twee eieren om te veroveren, komen ze er niet door! Nou heb ik ook wel eens gelezen dat iemand een samenlevingstest had met maar een zaadje en dat ze toch zwanger was geworden in die cyclus. Dus flink blijven klussen zou ik zeggen!
Ik heb je een mailtje gestuurd met misschien wel waardevolle informatie... ik hoop dat je er wat aan hebt en dat je het op tijd nog kan lezen!

Liefs,el

HOi F,

Ik ben ff niet on line geweest, we zijn nl aan het verhuizen. Ik wil je wel ff laten weten dat ik met je meeleef. Ik hoop dat het allemaal mee valt en dat dit ei en dit zaad, van giste dus wel goed is en aanslaat. Zoals je al zegt, het kan want het is al eens eerder gebeurd en het lukt nu ook wel weer hoor~!!!! Dat moet gewoon, kan me voorstellen dat het moeilijk is meid maar geef niet op, het komt allemaal goed, dat meot gewoon!!

Veel liefs en een hele dikke knuffel van Po

Hoi F,
Fijn en balen dus. Ik weet niet welk gevoel overheerst bij je. Bij de man van een collega was het zaad ook niet zo goed maar werd wel steeds beter. Dus er is hoop, maar het zou fijn zijn als er nu een levend zaadje is die er zin in heeft.
Ik ga heel hard voor jullie duimen.

Groetjes van Caroline

Heel spannend dus! Jij ook NOD rond de 20e, kunnen we samen duimen.

Het moet wel een gek gevoel zijn, pas na 7 maanden weer 'n NOD. Ik ben in ieder geval blij te lezen dat er weer eitjes springen bij je.

Groetjes,
Marjon

Hoi F,

Ik kan je gevoel voorstellen, maar probeer positief te blijven. Jullie hebben natuurlijk wel intensief geklust he de laatste dagen! Wel heel fijn dat je weer een ei sprong hebt.

Met mij gaat het redelijk. De pijn in mijn rug is verdraagzaam en de baby is lekker druk!

Ga heel hard voor je duimen! En het zou een leuk kerst wonder zijn!

Liefs Nienepien

Lieve Fred,

Maar liefst 2 eitjes!!!!!
Maar dat is geweldig.
Dan heeft de Clomid echt wel wat gedaan.
Wat betreft die samenlevingstest, de zaadjes van Robin hebben zich allemaal al bij de eileiders verzameld.
Volgens mij hoeft het feit dat er nu geen levend zaadcelletje was helemaal niks te betekenen.
Hoe "ver" gaan ze dan met het weghalen van de zaadcellen en het vocht.
En heb je, nu er 2 eitjes waren ook een extra kans?
Je reageert op zich wel goed op de clomid en dat is positief [en snel]
Je was, toen jullie begonnen met zwanger worden, best vlot zwanger.
Het lijkt mij dat Robin daar niet over in hoeft te zitten [en jij]
Maar dat is voor een man altijd wat gevoeliger.
Wij hebben gisteren in het Zh toch maar eens naar de uitslag van het zaadonderzoek gevraagd.
De uitslag was goed.
Ze verwachten per ml 20 miljoen zaadcellen.
Hubbie had er 114 miljoen , waarvan 48 procent levend.
Hij was toch wel heel blij met de uitslag [en ik ook natuurlijk]
Bij jullie komt dit ook goed!!!

Gisteren dus voor een echo geweest.
Dit betekende nogal wat me.
Het was n.l een hele duidelijke echo.
Vorige week zag ik niks, en nu echt een vruchtje.
Ze wees ook aan wat het hoofdje in wording was.
Ze heeft de echo goed dichtbij gehaald maar er was echt geen hartje.
Het feit dat het nu duidelijker was, is maar net hoe de echo gemaakt is.
Ze drukte voor een duidelijk beeld op mijn buik.
Toen zag je echt het vruchtje omhoog gaan en vervolgens weer naar beneden vallen, op de bodem van het vruchtzakje.
Dit herhaalde ze een paar keer.
Toen dacht ik, stop nu maar, het was ineens zo,n akelig gezicht, ik vond het zo zielig voor ons kleintje.
Na de echo is besloten een afspraak te maken voor een curettage.
Morgen vroeg heb ik eerst een pre-operatief onderzoek [voor de narcose]
Donderdag morgen word ik gecureteerd.
Maar het kan voor die tijd ook nog op de natuurlijke manier komen.
Vannacht was ik wat onrustiger.
Ik verlies nu ook meer bloed[helder]
En ik heb steeds buikkrampjes.
Dus...afwachten.
Tegen beide zie ik op.
Wel krijgen we morgen vroeg beiden het chromosomen onderzoek.
En over een aantal weken krijg ik nog wat bloedonderzoeken [stolling enz.]

We hebben weer een nod voor jouw!
Is weer giga spannend.
Ik hoop zoooo dat je met kerst een positieve test hebt meid!
Wanneer moet je weer naar het ZH?
We horen!

knuffel, Monique2

Hoi lieve meiden,

Allereerst heel erg bedankt voor jullie positieve reacties. Dat doet me echt goed!!!

Het gaat nu wel wat beter met me. Gisteren had ik echt hele vervelende momenten omdat je toch bang bent dat of het zaad van Robin niet goed is, of dat ik vijandelijk slijm heb of zoiets.

Maar nu kan ik het wat meer relativeren. Er zat 16 uur tussen het klussen en tussen de test dus het kan inderdaad zijn dat de goede zwemmers al naar boven zijn gezommen (had wel braaf een kussen onder mijn billen haha). Ze pakken inderdaad alleen wat slijm uit het begin van je baarmoeder dus daar heb ik een beetje mijn hoop op gevestigd. We hebben dus gistermiddag ook nog geklust en dan vanavond en morgenavond weer voor het 2e eitje.. Inderdaad wel dubbel zoveel kans om zwanger te worden.. Duim voor mij!!

Ik voelde trouwens gisteren HEEL duidelijk het eitje springen... maar.. zowel de MB gaf niets aan als de ovulatietesten van CB.. Ik dacht dat die zo betrouwbaar waren?! Maar goed.. Nu maar afwachten tot 20 december..

Lieve Monique, het is dus nu echt een feit. Wel goed dat je nu eindelijk uit die onzekerheid bent! Heel goed ook dat je kiest voor een curretage. De vorige keer liep je steeds met de gedachte dat er een klein stukje was achtergebleven en dat je bang was dat je daardoor liep te klungelen met je cyclus. Nu is straks alles helemaal schoon en kun je verder het verlies gaan verwerken... en wie weet... snel weer klussen!
Wat fijn dat het zaad van je man goed is! Meer dan goed zeg maar gerust! Hoe gaan die andere onderzoeken in z'n werk?

Heel veel sterkte donderdagmorgen. Ik zal zeker een kaarsje voor je branden en aan je denken!

Ik hoef trouwens pas weer terug naar het ZH als ik ongesteld ben geworden en weer met Clomid ga beginnen.. Dit jaar dus waarschijnlijk niet, dan zou het januari worden (maar liever niet natuurlijk!!).

Nou meiden, ik ga weer aan het werk.

Dikke kus voor jullie allemaal!!

Terug
Bovenaan