Goed nieuws en slecht nieuws.....

Hey meiden,

Zoals beloofd even een up-date van het bezoek aan de vk in het zh.
Alles ziet er goed uit wat zoveel wil zeggen dat ons manneke idd wel (wat)groter zal zijn.
Schatting met 40 wkn is 8 pond of iets meer!
Het is dus wel zaak dat ik niet te ver over tijd ga.
Ik mag ook gewoon terug naar mijn eigen vk en gelukkig thuis bevallen!!!!!!
ZEER FIJN!!!!
Bloeddruk was ook weer super dus alles prima!

Het slechte nieuws is dat mijn opa a.s dinsdag naar huis komt maar thuis komt om te sterven!
Het gaat heel slecht met hem, hij komt thuis met 24-uurs zorg, zuurstof zh bed in de huiskamer en wrs een morifine pomp!
Mijn lieve opa ik kan niet naar hem toe, maar denk heel de dag aan hem.

Nou dat was ie.

Liefs louise

Hej meid,

Fijn dat het bezoek aan de vk goed verliep... dat is toch wel een geruststelling...

Het slechte nieuws, tjah... kan je alleen maar sterkte wensen de komende tijd met je opa.. en koester alle mooie herinneringen en gedachten aan hem.....

Rustig aan meid....

Liefs

Wat een slecht nieuws inderdaad over je opa. Ik wens je heel veel sterkte toe. Ik kan me voorstellen dat zo'n nieuws altijd zwaar is, maar nu helemaal. Sterkte meid!

Wel fijn dat je zo'n goed nieuws over je kindje hebt. Probeer ervan te genieten.

Liefs Ingrid

heel veel sterkte met je opa, hopelijk hoeft hij niet al te lang te lijden.
je wil ze nooit missen maar als het een lijdens weg is kan het naar mijn idee beter overzijn.
klinkt hard maar dan zijn ze wel uit hun lijden verlost.
nou in iedergeval heel veel sterkte.

groetjes angelique

hoi
is er echt geen mogelijkheid dat je je opa toch nog even kunt zien? of in ieder geval spreken via de telef. mijn vader is afgelopen jaar ook overleden in colombia, plotsklaps maar ik had hem gelukkig een paar uur ervoor in ieder geval nog gesproken via de telef, nou ja gesproken, ik heb kunnen zeggen wat ik wilde en hij mompelde wat terug. achterfa ben ik heel blij dat ik hem gebeld heb want 6 uur daarna overleed hij plotsklaps, (kreeg een bloeding waardoor hij stikte na verwijdering van darmen en nieren door kanker). Kan me voorstellen dat het fijn is als je hem nog even kunt vertellen dat je van hem houdt ook al krijg je misschien weining reactie terug.

wel fijn dat je toch thuis mag bevallen. sterkte de komende dagen

Terug
Bovenaan