goed nieuws, geen geplande keizersnee

Wij zijn vandaag weer voor controle bij Gyn geweest ivm voorliggende placenta. Uit de echo bleek dat die placenta de afgelopen weken toch nog flink opgeschoven is. Kortom er volgt geen geplande keizersnee en ik mag gewoon terug naar de verloskundige. Ben toch wel opgelucht. Vind het zelf fijner als de natuur haar gang kan gaan!! Nu dus maar gewoon afwachten of voor of na 3 februari ons meisje ter wereld wil komen.

Hoi Willeke,

Dit is mijn tweede. Wij hebben al een zoon van 2,5 en krijgen nu een meisje. Bevalling van de eerste was behoorlijk zwaar maar uiteindelijk hadden we een relaxed manneke die echt klaar was om ter wereld te komen. Daarom ben ik ook zo blij dat het geen geplande keizersnee wordt. Ik geloof echt dat het goed is als de natuur z'n gang gaat...

lfs Robin

Hi Robin,

Fijn dat je nu geen keizersnede hoeft. Ik heb er bij de eerste 1 gehad en heb dat als zeer prettig ervaren, maar hoop toch nu op een "normale" bevalling. Alleen al vanwege het feit dat je 6 weken moet herstellen en dat is met een uk van bijna 3 niet makkelijk.

succes straks met de bevalling.

Gr. Tamara.

Hoi Tamara,

Heb al van meer mensen gehoord dat ze het als prettig hebben ervaren. Zag er ook niet heel erg tegenop vroeg me alleen af hoe ik me met een uk van bijna 3 6 weken rustig ging houden.... Lijkt me toch lastig om dan 6 weken niet te tillen en mijn man kan ook niet zo maar zes weken thuis blijven. Ah ja we zien wel hoe het nu verloopt. Je hoort ook wel vaker dat een gewone bevalling toch nog in een keizersnede uitmond dus zekerheid heb je natuurlijk nooit.
Gr. Robin

Terug
Bovenaan