Goed nieuws gehad

Yes, goed nieuws gehad in het ziekenhuis. Maandag had ik ctg omdat ik de kleine slecht voelde. Alles was goed en standaard doen ze dan na 2 dagen nog een ctg.
Gisteren moest ik bloed prikken voor mijn bloedwaardes.
Vandaag weer ctg. Tijdens de ctg zag ik de cijfers steeds lager worden, dus dat vond ik best beangstigend. Daarna gesprek met de gyn. Blijkt dat de kleine man in slaap gevallen was waardoor de cijfers lager werden. Wat een opluchting, was een mooie ctg, kleine had een slaap en waakritme.
Ze had ook al de uitslag van de bloedwaardes: 101!!! Dit betekent dat ik normaal mag bevallen met alle nodige ingrepen en zonder extra risico's!! Zo blij, vorige keer was nog kantje boord en nu ineens zo'n stijging. Is niet echt normaal tijdens een zwangerschap (gaat meestal omlaag) maar ik ben er zo blij mee!
 
Heleen, de hartslag van de kleine idd. Ik zag hem zo van tussen de 156/158 dalen naar 128 en ik maar wachten op het alarm en er gebeurde maar niks. In vergelijking met maandag ook veel minder pieken op het eind dus ik redelijk zenuwachtig, moest ik meer dan 20 minuten op de gyn wachten, gelukkig niks aan de hand alleen was ie gaan slapen :)
 
ja... oké. Als je dat niet wordt gezegd is dat wel schrikken inderdaad. Minder pieken is voor jezelf wel lekker rustig ;)
gelukkig dat alles goed was.
 
Terug
Bovenaan