goed nieuws...hoeveel kleertjes kopen jullie maatje 50?

baby glenn

New member
Vanmorgen heb ik een echo gehad in het ziekenhuis en het buikje was nog wel iets onder het gemiddelde maar niet te klein. Dat is in iedergeval wel een hele opluchting. Ik word nog wel extra in de gaten gehouden en dus krijg ik nog wat extra groeiecho's maar ik mag gewoon bij mijn verloskundige blijven.
Hoeveel kleertjes kopen jullie in maatje 50? Ik vind dat best lastig ik heb nu twee setjes maatje 50 en een 56 gekocht kheb ook al een setje in 62 en in 68 zelfs. Binnenkort ga ik nog een keer shoppen voor de laatste dingetjes die ik nog niet heb. Ik zou zo een heleboel kleertjes kopen maar ik moet me echt inhouden iedereen zegt niet te veel kleine maatjes kopen je krijgt nog zo veel en ze zijn er zo uitgegroeit.
 
Ik vindt het ook moeilijk ik heb nog helemaal geen setjes van kleine kleertjes allemaal grote setjes pff .

Morgen ben ik 28 wkn en vandaag groeiecho gehad baby is nu 1250 gram . En bij jouw ?
Bij mij groeit het op schema met 30 wkn krijg ik nog 1x een echo op mijn verzoek .
 
Dat is zeker goed nieuws...
Lastig hè kleertjes kopen...ik heb het meeste 56 en paar dingetjes maat 50 van mijn nichtje gekregen(kan haar kleine man niet meer aan)
Enige wat ik echt nog wil is een tuinbroekje verder koop ik geen kleertjes meer, krijgt toch nog genoeg :)
 
Ooh dan ben ik dus niet de enige die het moeilijk in te schatten vind hoeveel kleertjes en welke maatjes je nodig hebt.
Ik ben nu 28wk1dg en mn ukkie weegt nu ongeveer 1150 gram kan het niet helemaal precies aflezen in de grafiek...het zit precies op de gemiddelde lijn. Het word er wel een met lange benen want die zitten als enige iets boven de gemiddelde lijn:) Lkkr hoor dat je op schema zit en dat je toch nog een echo krijgt op verzoek...altijd leuk om weer eventjes om het hoekje te kijken he.
 
Ik breke even in van het dec forum. Als je kindje lange beentjes heeft zou ik geen pakjes met voeten eraan kopen. Dan kunnen ze de beentjes niet strekken of het past gewoon helemaal niet.
Mijn zoon woog 7 pond bij de geboorte, ik heb hem meteen maatje 56 aangedaan. Hij heeft wel wat van mt 50 aangehad , maar niet veel. 2 setjes zijn vaak wel voldoende. En anders is het zo bijgekocht door partner, moeder, vriendin, enz.
 
Hoii
Ik ben nu 30+1 en ons ukkie weegt al 1700gram.. De benen lopen 2 weken op voor. Wij hebben aardig wat rompers en truitjes 50/56 gekocht en gekregen. Maar koop nu alleen maar groter echt vanaf 56. Ook hebben we veel pakjes (broek en truitje aan elkaar zeg maar) in verschillende maten. Waarvan de meeste gekregen. En als t niet meer past gaat het naar de tweeling van mijn broer:) vind het ook lastig inschatten wat je nodig hebt. Het is ook allemaal zo leuk!
 
hi, hier een september mama die de derde verwacht....bij de tweede zwangerschap beviel ik in het ziekenhuis. Ik had een schattig pakje mee, maat 50! Helaas was onze jongen 54 cm dat hij geboren werd en moest hij van die armoedige kleren van het ziekenhuis aan......Ik heb nu 1 maat 50 in de tas voor het geval ik voor de 38 wkn beval en de rest is allemaal 56!

succes

 
ik had 2pakjes (met voetjes) in maat 50 maar ons meisje kon deze niet eens aan(3600gr). waren te klein. wat ik merk dat handiger is zijn losse broekjes en shirtjes, als dit wat te groot is kan je het nog omrollen en kunnen ze er langer mee doen. (ben 7/8/12 bevallen, dus hoor hier niet maar lees af en toe wat mee).
 
Terug
Bovenaan