GOED NIEUWS!!! Ik heb genoeg vruchtwater!!!

Oh dames, ik ben zo blij; tranen in m'n ogen nu ik dit intik!!!

Net bij de VK geweest en ik hoor op het moment tot een officieel "gezonde zwangere" vrouw!! Met normale hoeveelheid vruchtwater!!! Ik ben blij blij blij blij blij... Zag zelf ook op de echo dat er meer vocht omheen zat!!! Hopelijk blijft dit natuurlijk zo maar dit is natuurlijk supergoed nieuws!!! Wel veel blijven rusten en stress vermijden maar dat blijf ik natuurlijk van HARTE doen!!! haha...

Verder door mijn VK getipt; dit weekend in Tiel Babybeurs! En waar je bij een landelijk overbekend echobureau €160 betaald voor je DVD in 3D en 4D betaal je bij dit bureau als beursaanbieding nu €90!!! Dus dames!!! Ik ga er morgenavond zeker voor liggen, mijn VK gaat zelfs mee kijken! Leuk hè!!! Wie weet zijn er nog meer die dit wel heel gaaf vonden maar net als ons wel erg duur... ?€90 is natuurlijk ook nog best veel maar goed; laatste zwangerschap hier zullen we maar zeggen.. kuch kuch... van de eerste hebben we het ook en het is echt heel heel mooi en leuk!!

Goed, ik ga lekker kopje koffie zetten!

Liefs!!!!!!

Hey Sunny,

Wat een goed nieuws zeg. Dus officieel 'gezond' ha ha. Geniet ervan en doe vooral rustig aan!

Ik heb zelf geen ervaring met 3 of 4d idd omdat ik het te duur vind. Maar dit klinkt super goed. Beetje jammer voor mij dat het zover weg is. Maar geniet ervan zou ik zeggen!

Geniet van je kopje koffie!

Liefs Cindy

Hey Sunny,
gefeliciteerd met het goede nieuws! Fijn dat je je daar geen zorgen meer over hoeft te maken!
Ik heb voor ons 13 okt een 4d echo gepland, bij babyview kost dat 100 euro. Is het verjaardagskado'tje voor mn vent, want die vind de echo's helemaal geweldig hihi:)
Liefs,
Mar

Hoi Sunny,

Super goed nieuws zeg!! Echt heel fijn dat je je daar geen zorgen meer om hoeft te maken. Blijven ze je evengoed wel steeds controleren?

Leuk dat je een echo laat maken. Scheelt inderdaad enorm aan prijs. Alvast veel plezier en geniet ervan!

Liefs

Hoi Hoi,

jaaaa, ze blijven nog steeds elke week controleren.. omdat je vruchtwater elke 24-48 uur compleet vernieuwd is.... dus nu is het goed.... maar misschien volgende week weer minder... of meer... dus wij genieten van NU!!! En wat later is, zien we wel weer....

XXX

Hey Sun,

Geniet ervan he dat het nu goed is, kun je even rustig ademhalen, en je bent weer al een weekje dichter bij de de datum dat je kindje levensvatbaar is! Kun je ook weer wat relaxter worden! Maar voor nu.... mooi niews meid!!

Knuf!

Terug
Bovenaan