Goed nieuws is ook slecht nieuws.

Ik zal maar beginnen met een introductie.
Het leek allemaal zo mooi te zijn, 1 jaar geleden zijn we getrouwed(23 en 25 jaar), en zwanger terug van de huwelijksreis.
Maar al bij de 6de week bloedverlies, dus dokter, alles prima en een hardje te zien(jey). bij 11(Juli) weken word het bloeden wel heel erg en blijk het al 4 weken te zijn overleden(1 of 2 dagen na de echo). Omdat ze het zelf niet kwijtraakt een curratage. en zitten we dus bij de gynacoloog.
Oktober is het weer raak, maar ook deze is een miskraam bij 7 weken(vruchtje groeit niet).
December miskraam bij 5 weken, dus in de molen met onderzoeken( bloedtesten staan in de planning) Dit word het eerste onderzoek dachten we.
Maart weer zwanger miskraam bij 4,5 week. Dus nu wordt de bloedtest ook afgenomen.

Vorige week de vijfde miskraam bij 5 weken. leuk cadua 3 dagen voor het 1jarig jubileum.

Gisteren de uitslag terug gehad. Alles is in orde de stolling kan niet beter en ook de rest is perfect. Daarnaast verteld ze ons dat ze ook het hormaan al heeft getest, maar ons daarvan niks heeft laten weten, dat is ook in orde. En bij de curratage is het vruchtje getest, deze was genetisch ook helemaal in order. Oftwel, goed nieuws alles is perfect bij jullie.

Dus wij balen als een stekker, we hadden liever gehad dat er iets mis was met de stolling en het was op te lossen met een pilletje.
Ze kunnen nu dus ook niks meer voor ons doen, we moeten gewoon blijven proberen totdat het vruchtje wel een keer gewoon blijft zitten. Mogelijk dat we aan een experimenteel onderzoek mee kunnen/mogen doen, maar die kans is klein.

Jeetje, dat ik ook iedere keer weer een heftige teleurstelling!! En erg begrijpelijk dat jullie balen, geen oorzaak.

Ik hoop van harte dat het bij jullie toch ook een keer goed komt. Het zal voor je erg spannend zijn.

gr Han

heey wat erg wil jullie sterkte wensen en hoop voor jullie dat het vruchtje wel blijft zitten de volgende keer of wanneer ook en hoop dat jullie dan ook eens kunnen genieten van een kleine wondertje wat jullie groot kunnen brengen nogmaals sterkte en succes gewenst

groetjes tamjoh

Terug
Bovenaan