Goed nieuws update Rebecca

Nou ik zal niet alles opschrijven wat er is gebeurt, Dat is op mijn hyves te lezen over tot nu toe 2 blogs. http://pintopini.hyves.nl/ en is openbaar te lezen.

Maar vanavond heeft ze een scopie ondergaan en hebben ze de cyste (die uit 2delen bestond) geopend en leeg gemaakt. Ligt nu nog aan de beademing voor 2 dagen en als blijkt dat de cystes niet opnieuw zijn gevuld mag ze na die 2 dagen van de beademing af, Anders worden ze alsnog operatief verwijderd.
Haar bloedwaardes zijn al aanzienlijk verbeterd.

HEHE eindelijk eens een keertje wat goed nieuws, nu hopen dat het niet opnieuw vult en dat alles een beetje voorspoedig gaat.

Ook wil ik jullie bedanken voor alle reacties en hartverwrmende berichten zowel ik als mijn man hebben er heel veel aan gehad.

En ik denk ook met jullie mee, leef mee met de laatste loodjes, en hoop op mooie berichten, Ik blijf meelezen.

Groetjes Pauline, Bas en Rebecca

Hee,

wat ontzettend fijn voor jullie!!! Hoop heel erg dat alles er zo goed uit blijft zien en jullie snel alleen nog maar hoeven te genieten van jullie meiske (zonder alle zorgen en reizen)

liefs Natasja

Super nieuws! Ik ga heel hard duimen dat een operatie niet meer nodig zal zijn.
Hopen dat nu alles goed blijft gaan en dat ze lekker mee naar huis kan!

Ik blijf je hier volgen, want op hyves is mijn profiel niet openbaar en daarom kan ik die van andere ook niet lezen ;)

Liefs, Nicole

Ik heb beide blogs even gelezen op je hyves.
Jeetje wat een verhalen meid!!!
Ik zal voor jullie duimen dat nu alles goed blijft gaan en dat ze snel mee kan naar huis.

Heel veel sterkte voor de komende tijd.

Liefs marielle

ik ga ook heeeel hard meeduimen dat ze niet nog een operatie moet ondergaan! en hopen dat ze nu snel met jullie meekan naar huis!

heel veel sterkte nog!
Liefs Kim

Terug
Bovenaan