goed nieuws voor mij meiden!!!!!

A

Anoniem

Guest

weet niet of sommigen weten dat ik binnenkort aan ivf moet geloven!
afgelopen dond kwamen die rode duivels,ik zat na 2 dagen overtijd echt ff in de put.
en aangezien ik voor een laatste onderzoek aan de beurt bent voor mn baarmoeder om te kijken of er geen afwijkingen zijn,voordat ze aan ivf beginnen!!en dan zou ik ongeveer 3 mnd moeten wachten want kan na mijn ongi alleen op woensdag bellen om te kijken of er dan plek is en dat mag je dan in 2 weken bellen,en als er dan geen plek is dan moet ik weer wachten voor de volgende duivels!!echt ik had er wel vrede mee want nu ging het opschieten!maar wat denk je savonds na dat gepieker en beetje gehuil kreeg een telefoontje van mn arts hij vertelde mij dat ik dat onderzoek niet meer hoefde te doen,want hij heeft mn vriend zn zaad nog eens nageken en dat was zo slecht dat ze het buiten gaan bevruchten,dus ze halen bij mij het eitje weg!ja het is dan wel nog niet leuk op welke manier het moet maar ben blij dat hij verder kijkt!!!en nu heb ik a.s dond alweer een afspraak staan en dan word er als het goed is een datum geprikt wanneer het dan echt gaat beginnen dus echt spannend man!!!ik kan nu
weer is !!en er is ook wel een forum voor meiden die langer bezig zijn net zoals ik maar ik wil jullie niet uit het oog verliezen.gr xx voetbalgek

oooh wat fijn voor je dat er nu schot in komt en dat je donderdag al terecht kunt!!! Ik hoop voor je dat je wens snel in vervulling gaat!!!!!

Groetjes, Tessje.

Hoi,
ik wens je heel veel succes je weet nu tenminste waarom het niet gelukt is zonder hulp van de doktoren.
Zo kom je steeds weer een stapje verder.
Het is natuurlijk voor de partner niet leuk om te horen dat zijn sperma niet goed is (hoe voelt hij zich?)
Groeten Barbara

ja mn vriend voeld zich heel klote om zo ff te zeggen,
want hij zei nu moet jij pijn gaan lijden vanwege mij!!
hij is nu wel blij dat dat onderzoek niet doorgaat vanwege mij,
maar ik heb al gezegd we moeten blij zijn dat het op deze manier kan
want voor hetzelfde geld kunnen we helemaal geen kinderen krijgen.
en daar kan hij wel wat inzien,maar leuk is anders.
maar we zijn een goed team samen en we helpen elkaar heel goed daarmee.
bedankt he meiden gr xxxxxx

Hoop echt voor je dat het snel gaat lukken op deze manier!
Misschien niet op de manier die je van tevoren had gedacht, maar wel uit liefde!
Succes en hou ons op de hoogte!

Terug
Bovenaan