Goed nieuws

Goedemorgen!!

Een tijdje geleden las ik hier een stukje over geluidsoverlast voor de baby als je naar een concert zou gaan. Uit de reacties bleek toen dat er gedacht werd dat het niet goed zou zijn voor de baby.
Ik ben gisteren bij de vk geweest en heb het voor de zekerheid ff nagevraagd, heb zelf nog een aantal concerten in het vooruitzicht. Het is geen enkel probleem. Je moet alleen niet naast de boxen gaan staan, dat is iets te veel van het goede, maar verder is het geen enkel probleem.
Goed nieuws voor alle zwangere concert gangers.

Groetjes,

Mariska
 
Ik wilde zeggen: als je tijdens de zwangerschap ook al niet meer naar een concert toe mag!!!
Volgens mij wordt alles in de maatschappij wel flink overdreven, ja kijk als je nu naar een houseparty gaat!
 
Het heeft helemaal geen *** te maken met 'Niet mogen'! Dat bepaal je uiteindelijk nog altijd zelf. Het gaat om goedbedoelde adviezen maar d'r is geen hond die d'r op gaat staan letten of jij je d'r wel aan houdt hoor!
 
Tja...je lichaam wel maar als je kindje helemaal gek wordt van de herrie heeft 't nog maar weinig middelen om aan te geven dat je weg moet gaan. En er zijn ook heel veel mensen die denken dat als het kindje volop aan 't schoppen is, dat het dan heerlijk meedeint op de muziek!!!!
 
Geen hond die erop gaat staan letten? Meen je dat nou? De hele dag lang krijg ik 'goedbedoelde adviezen' over wat ik op dat ogenblik aan het doen ben, en niet zelden commentaar. Als ik daarop zo vriendelijk mogelijk antwoord dat ik niet wil beweren dat zij het bij het onjuiste eind hebben, maar dat mijn verloskundige iets anders zegt en die er nu eenmaal voor heeft geleerd, moet je eens zien hoe beledigd ze zijn. Grrr, gek word ik van al die mensen die zich met mijn zwangerschap bemoeien.
Eh, ik dwaal af, neem me niet kwalijk. Goed dat je het gevraagd hebt en er niet automatisch vanuit gaat dat het wel niet goed zal zijn. Heel veel plezier!!
 
Terug
Bovenaan