Goed Nieuws!

Hoi Meiden!!!

Ik heb goed nieuws gehad. Ik heb echt een eisprong!!! De gyn wilde zeker weten of ik er een heb en wilde niet alleen op de tempcurve's afgaan.
Mijn cyclus was de laatste keer weer normaal 29 dagen. Ik moest op dag 24 en op dag 28 (voor de zekerheid als dit weer een lange cyclus zou worden).
Op dag 24 was mijn progesteron heel hoog Dus mijn ei was echt gesprongen. En op dag 28 was heel alweer flink gedaald. Dus mijn lichaam doet het gewoon zoals het hoort!! Joepie.

Nu nog alleen de 2e zaadtest eind juli en dan kijken we verder.

Tot straks misschien.

Veel liefs Claudy

Hoi Claudy, wat een opluchting joh! Gefeliciteerd!

Begrijp ik dat goed dat ze twee keer bloed geprikt hebben? Waarom was dat dan, bij mij hoefde dat maar een keer.

Liefs, el.

Hoi El,

Ze hadden bij mij twee keer geprikt omdat ik hiervoor 3 cycli had die langer waren dan normaal (35 a 36 dagen). Dus dan was mijn eisprong pas rond de 21 of 22 dag. Dan is je progeteron nog te laag om echt duidelijk aan te geven dat je ei gesprongen is. En mijn afspraak was op de 24 wat ook mijn 24e dag was. Dus wilde ze gelijk laten prikken en voor de zekerheid ook nog dag 28 want het best kun je dus ongeveer een week na je ei je progesteron laten bepalen.

Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Vind het echt geweldig al die medeleven hier!

Liefs Claudy

Hoi Claudy,

Super joh,,wat een opluchting ik kan mij voorstellen dat je na mijn verhaal wel even dacht als dat bij mij maar goed zit!!! Maar bij jou ging je temp ook al omhoog he? Nu gaan we duimen voor dat de zaadtest ook in orde is, en dan staat niets jullie nog in de weg!!

Liefs moi xxxx

Hee Claudy,

Geweldig nieuws voor jou/jullie zeg!!
Heerlijk dat dat in elk geval al mee zit, pfff. Nu de doublecheck voor de 'Van de Hoogenbandjes' van je man nog...
Maar hier kun je alvast op proosten!
Gefeliciteerd,meid
lfs. Suus

Terug
Bovenaan