Goed nieuws!!!!

Hoi meiden,

hier heel goed nieuws, ik ben zwanger!!
Ik had afgelopen zaterdag mijn nod. Heb deze maand (voor de tweede maand) clomid geslikt. Er waren in ieder geval twee mooi eitjes en we hadden een positieve samenlevingstest. Allemaal goed dus maar het zegt nog niets.
Afgelopen vrijdag ging mijn temp al omlaag dus ik was weer op het ergste voorbereid. Maar zaterdag was hij weer hoog, 's middags een negatieve test.
Temp bleef hoog en maandagavond een hele vage positieve test. We durfden het nog niet echt te geloven dus vanmorgen weer getest. Hij is nog steeds vaag maar toch echt een plusje!!
Ik heb eigenlijk niet echt verschijnselen, tenminste niet echt duidelijk. Wel gevoelige borsten (maar dat heb ik ook voordat ik ongi wordt) en het idee dat ik meer moet plassen en een paar keer buikkrampen gehad. Maar dus niet echt heel duidelijk, en misschien heeft het er ook wel niets mee te maken, haha.
Oja, we zijn 13 maanden bezig.
Nu dus maar duimen dat het goed blijft gaan, 30 juni hebben we een afspraak bij de gyn. Ben benieuwd....
Wij zijn nu in ieder geval helemaal in de gloria!!!!!

Groetjes van een happy Irene.

Clomid, Clomid, Clomid!!! hihi wonderspul zeg! (ik hoop dat het voor anderen net zon wonderspul is als voor ons)

liefs Steffie

ps: ik zie je op het feb. forum

Hee Ireen,

Geweldig meid!!! Het is eindelijk raak voor jullie, heerlijk!
Geef je het virus weer effe een zetje in onze richting hier?!
Geniet ervan enne niet van je roze wolk afvallen hè!

Ook van harte voor manlief.
gr. Suus

Wow van harte gefeliciteerd Irene ! Wat een goed nieuws. Ga ontzettend genieten met je man op de roze wolk ! Enne, geef inderdaad het virus weer even een duwtje deze kant op ! ;-))

Liefs,
Luna

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nou er is zeker een zwangervirus!!!

morgen ga ik beginnen met clomid (1e ronde) dus ik hoop dat het ook zal aanslaan samen met het insemineren (IUI)...

veel plezier met je zwangerschap en hopelijk zie ik je gauw op de zwanger forum..

liefs MoMo

Terug
Bovenaan