Goed nieuws :-)

A

Anoniem

Guest
Zo eindelijk hebben we goed nieuws te horen gekregen, de afgelopen weken is enorm zwaar voor me gweest ik kreeg echt alles te gelijken tijd. Mijn tante die overleed, hond geopereerd en thuis bijna dood gebloed daarna met spoed nog een keer geopereerd, bezig geweest om daarna me hele huis schoon te maken ivm bloed die overal zat. En ondertussen ook nog een nieuwe baan krijgen. Heb deze week maar 1 dag gewerkt en ben lekker thuis gebleven om te rusten.

Ik slik nu twee maanden Clomid en was er niet echt van overtuigd dat dit zal gaan werken, werd ook gewoon steeds ongi. En door alle drukte en stress hebben we niet echt kunnen klussen. Vandaag moest ik weer voor controle komen en wat blijkt het werkt enorm goed de Clomid heeft de eerste x  voor een  mooie eisprong gezorgd en vandaag(2x) was me eitje 18 mm groot, en was het DE DAG om te klussen. Gellukig was me mannetje even van zijn werk weggegaan om met mij mee te komen naar het zk, en daarna hebben we lekker ons huiswerk verricht. De gynecoloog zij dat we deze maand een goede kans hebben om zwanger te raken, en dat we daar rekening mee moeten houden WOW. Natuurlijk moet de natuur toch nog zijn best doen maar met ondersteuning van 1 pilletje is al die elende op gelost en zijn we naar 14 maanden misschien zwanger.  Ik weet dat ik niet te veel moet hopen maar het zal wel heeeel mooi zijn. Nou meiden ik hou jullie op de hoogte.

kus van Mariska

Hoi Mariska,

Wat een boel ellende in een korte tijd. Nog gecondoleerd.
In elk geval klinkt er nu al erg positief nieuws en wat een mazzel dat je mannetje in de buurt was op het goede moment . Dat soort huiswerk is natuurlijk nooit vervelend .

Maar goed het is nu even spannend en ik zal voor je duimen dat het raak mag zijn.

Liefs Sabine

Hi Marisk,

Wat een narigheid zeg voor jou de afgelopen periode. Het werd dus ook wel eens tijd voor een opkikkertje!! En wat een geluk dat je man zo dichtbij was!! Je klinkt hier in elk geval zelf heel positief over, en weet je volgens mij is dat nog het allerbelangrijkste. Positieve energie!!! Laat die maar goed in je lijf rondstromen. Kan nooit geen kwaad. Nu dus de spannende weken in. Heel veel succes met het wachten, probeer lekker afleiding te zoeken dan ben je hopelijk voor je het weet zo 2 week verder!

Liefs Scorpy

Ha Mariska,

Nou je hebt inderdaad wel wat meegemaakt zeg, bah...

Hopelijk gaat nu alles de goede kant op, ik duim in ieder geval voor je !!

knuffel

Terug
Bovenaan