Goed nieuws

Hai meiden,

Ik ben vanmiddag naar het ZH geweest voor de uitslagen van het bloedonderzoek.
Zelfs die van de chromosomen was al binnen!!!is heel snel, normaal 3 maand.
En alles was goed!
Schildklier, glucose, hoeveelheid vitaminen,foliumzuur alles ok!
Alleen die van de bloedstolling moet nog maar daar bellen ze over als die binnen is.
Ik ben helemaal blij dat de chromosoompjes van ons beiden goed zijn, daar kun je n.l niks met med. aan doen.
Op zich heel blij natuurlijk, maar toch wil je ook wel een reden horen, het waarom.
De gyn. zei al w.s hebben jullie heel veel pech gehad.[dat gevoel had ik zelf ook al]
Ze wist niet of het bloedverlies van 2 weken geleden nou een ongi was.
Maar even afwachten, mijn temp. is in ieder geval laag.
Ik heb in ieder geval van de week een paar testen besteld via babybrabbel.
Heb ik wat op voorraad haha [zelfs een voor 1 EURO!!!] t/m mei houdbaar....

Fred, kan me voorstellen dat je het fijn vind om z.schaps kwaaltjes te voelen.
Ook al hang je kotsend boven het toilet, je hebt wel extra bevestiging!
Ik weet nog dat ik blij was om over te geven![erg he]
Moelijke stoelgang is ook zeer herkenbaar!
Nien, je bent er weer!!
Fijn dat je het leuk gehad hebt.
Wandelen is ook heerlijk in de witte wereld!Erg mooi.
Jij kan echt aftellen.
Ik weet nog goed dat je berichtje hier stond dat je zwanger was.
Het voelt nog zo kort geleden, en nu ben je al bijna mamma!!!
Zijn jullie er nog met de meisjes naam uitgekomen?

Aadje,wat vervelend dat je dit hebt.
Ik hoop dat het d.m.v een kuurtje snel weer weggaat.
Ik vond het wel nuttige info trouwens!
Corina, een hele fijne vakantie!!
Doe voorzichtig, maar bovenal GENIET!!!

Nou meiden, wat een lang verhaal......
Tot gauw!
Liefs, Monique2

Hoi Monique,

Dat is goed nieuws zeg! Wat zul je opgelucht zijn zeg! Nu kun je er weer helemaal tegenaan als je je eisprong hebt! Ik neem aan dat de varens vals alarm waren (omdat je temp. nog steeds laag is)? Heb je de MB de dag erna ook gebruikt?

Bij mij gaf ie ook weleens onterecht varens aan. Een vriendin van mij die nu gaat proberen zwanger te worden, heb ik de Persona aangeraden. Ik gebruik dan de CB testen maar die zijn wel super duur! (maar heeft wel 2x geleid tot een zwangerschap dus wat dat betreft..).

Jullie klussen wel gewoon om de dag? Ik hoop voor je dat je me snel kunt volgen!

Ik had vanmorgen van alles maar nu is alles weer weg (had zelfs diaree vanavond). Ik hoop niet dat dat een slecht voorteken is.. dat was het de vorige keer nl. wel. Maar goed, ik probeer me niet gek te laten maken.

Meis, ik spreek je snel weer. Ik hoop dat je snel een eisprong hebt zodat je er weer voor kunt gaan!!

Kus F.

ps Nien, heb een reactie onder jouw berichtje gezet.

Hoi Monique,

Fijn dat je chromosomenonderzoek "positief" was zeg! Toch wel een stuk opluchting denk ik.
Nou alleen nog het stollingsonderzoek.
Weet je al wanneer daar de uitslag van bekend is?
Zelf moet ik 11 februari voor het hele pakket, tel echt de dagen af hoor.

Tja, die jeuk. Inderdaad heel vervelend, maar allemaal niet ernstig volgens de dokter en is met een zalfje te verhelpen, dus ik maak me er niet zo ongerust om.
Zat meer in de zenuwen vanwege het tampongebruik na mijn ziekte. Ik was toch bang dat ik nu sneller vatbaar ben ofzo, maar ook daarin ben ik gerustgesteld.

Ik begrijp uit je verhaal dat je van plan bent er weer volop voor te gaan, ik hoop echt voor je dat het snel mag gebeuren, hoor!

Gr. Ariane

Hoi Monique,

Wat heerlijk dat alle onderzoeken goed waren! Hoe stom het ook klinkt het is niet juliie lichaam geweest die jullie in de steek lied, maar de natuur en die is soms erg vreemd!

Het aftellen is inderdaad begonnen, nog 6 weekjes! Is echt spannend, voor de bevalling ben ik niet bang, maar vooral al wat erna komt! Verder is alles geregeld, ga zo nog even de laatste rommeltjes halen en olgende week de geboorte kaartjes regelen en we zijn er klaar voor! Zelfs een meisjes naam!

Ik ga nog even snel boodschappen doen!

Dag meiden

Nienepien

Wat een opluchting!!

Je onderzoeken zijn okee. Het was zeker ontzettend spannend voor jullie maar nu kun je opgelucht ademhalen.

Ik wens jullie heel veel succes.

Liefs Bibi

Hoi Monique wat mooi dat er niets uit de tests is gekomen. Wordt je vermoeden bevestigd dat het gewoon domme pech is geweest.
Ik neig ook alweer behoorlijk na de domme pech hebben gedachten. Dus je gaat er weer helemaal voor. Ik was het weekend met mijn vriendje bij een voetbaltoernooi er was een meisje waarvan ik wist dat ze zwanger was. Ik denk wanneer ga ik haar feliciteren. Op een gegeven moment heb ik "de stap"gezet, vond het best moeilijk. Ze liet haar buik even zien en kon me vertellen dat een nichtje van haar ook zwanger is(die ken ik ook). Ik zat me daar flink te verbijten en gisterochtend dacht ik echt waarom zij wel??? Maar ja af en toe is het gewoon moeilijk! Maar wij zijn inmiddels verhuisd, beneden is het nog niet klaar en alle dozen staan dus ingepakt. Wij gisterochtend even seksen en ja waar liggen de condooms, ja ergens in een doos??? Nou dan maar zonder..... Vrijdag eisprong gevoeld dus....theoretisch?!?! (binnen 48 uur toch). We zien het wel het komt zoals het komt!
Maar jij hebt alweer een voorraad test gekocht, succes en we houden elkaar op de hoogte!
Groeten van mij.

Terug
Bovenaan