goed nieuws

A

Anoniem

Guest
Hoi, hoi,

Erg goed nieuws gehad, niet direct met Isis te maken, maar toch. Mijn man werkt 1,5 jaar binnen een bedrijf (logistiek) als uitzendkracht, en gisteren heeft hij een contract gehad voor onbepaalde tijd binnen het bedrijf!!!!!!!!!! Als uitzendkracht heb je een onzeker bestaan, nu we een gezinnetje zijn is een vaste aanstelling toch wel erg fijn! Schept ook mogelijkheden voor de toekomst,
x Esther (Isis 29-11-06)

Van harte gefeliciteerd!!
Dat wordt een feestje!

Gr Bianca

Helaas is onze vakantie net voorbij! We gaan wel snel een avondje uit, komt oma hier logeren

Hoi Essiedo,

Lekker hoor!!! Ik snap 'het probleem' helemaal... mijn man is ook uitzendkracht.
Maar nu als het mee zit, krijgt ie over 3 maanden zijn contrakt....(duim..duim..duim)

Wel fijn hoor een beetje vastigheid
Groetjes Debby mv B'Elanna

Gefeliciteerd!!!! Zooo fijn, een vast contract!
Echte zekerheid heb je natuurlijk nergens, overal kun je ontslagen worden, maar het is toch een fijner gevoel he?!
Ik ken het probleem helaas ook heel goed..
Toen ik zwanger raakte werkte ik via een uitzendbureau, mijn vriend had een vaste baan (al 10 jaar) maar daar ging het slecht met het bedrijf.
Ik kon niet meer terugkomen na mijn verlof bij het bedrijf waar ik werkte (wel fulltime, maar dat wilde ik niet) dus zat thuis. Nu heb ik weer een baan voor 3 dagen (wel via uitzendbureau, maar toch heel veel kans om heel lang te blijven en uiteindelijk misschien wel vast gelukkig) maar inmiddels is mijn vriend ontslagen (toen ik net een baan had)
Het is echt onzeker en zeker niet fijn, dus geniet maar lekker van de vaste baan!!!
Dat moeten jullie zeker vieren!

Gefeliciteerd, dat is weer een zorg minder!
Geniet maar van deze meevaller.
Sil

Ha Esther,

Nou, dat zijn goede berichten!
Een contract biedt zeker meer zekerheid, en da's met zo'n kleintje wel een geruster idee, lijkt me.
Gefeliciteerd.

Gefeliciteerd!! Wat fijn zeg!
Daar moet op gedronken worden!!

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan