goed nieuws!!

Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest.
baby doet het uitstekend!
Het lag al helemaal ingedaald en er was zelfs al een beetje ontsluiting.
Vorige keer werd me verteld dat ik rekening moest gaan houden met een geplande keizersnee, maar na het inwendige onderzoek werd me verteld dat ik ingeleid kon worden!! Dus mag proberen gewoon te bevallen.
Ook hebben we een mooie datum afgesproken.
Dus we weten nu op welke dag we de kleine krijgen!
Word er nu toch wel erg zenuwachtig van hoor!
Maar ben ook zo blij! Hoop zo dat de bevalling dit keer wel goed gaat en deze niet weer in een keizersnee eindigt!!
Ik heb er zin in!
Groetjes Mirjam

Hai,

Wat lekker voor je dat je zulk goed nieuws hebt gekregen!! Ik ken het gevoel als je weet wanneer je eindelijk mag gaan bevallen hebben wij gister net afgesproken in het zh. Ik hoop dat het snel is voor je op een gegeven moment ben je er wel klaar mee. Heel veel succes en hopen op een goeie bevalling!
X Susan

Hi Mirjam,

Wat een goed nieuws! Gewoon bevallen is toch nog altijd het beste (als het kan dan hè).
Vind je het niet vreemd om nu al te weten wanneer de datum is? Wij weten dat we ook niet binnen al te lange tijd weer ouders worden en vinden dat al vreemd, laat staan dat je weet welke datum het gaat worden...

Succes er mee!

Gr. Tamara.

Ha Tamara,

Ja best vreemd om te weten op welke dag je gaat bevallen! Een beetje een kind op bestelling!!
Maar een heerlijk idee dat ik niet meer zo heel lang hoef!!
gr Mirjam

Terug
Bovenaan