Goed nieuws

A

Anoniem

Guest
Ik ben blij.... waarschijnlijk heb ik toch gewoon een miskraam gehad. Nooit gedacht dat ik daar blij mee zou zijn, maar het HcG gehalte was vanochtend gedaald. Dus kan op een baarmoederlijke zwangerschap is zeer klein. Wel moet ik nu bellen als ik buikpijn krijg en/of een bloeding en moet ik elke vrijdag bloed prikken. Zo willen ze in de gaten houden dat het HcG goed daalt totdat het een normale waarde heeft!
Echt super bedankt voor alle steun van iedereen. Binnenkort hoop ik weer op de NOD-lijst te staan en dat ik er dan ook weer snel van af ben :)
Liefs Rianne

hey wat fijn joh...klinkt ook raar he..maar goed dat het in de gaten word gehouden.wanneer mag je weer beginnen met klussen.en het vruchtje is eral uit of komt dat nog...sorry weet niet zo goed hoe dat in zijn werk gaat.

liefs wonder

hey wat fijn joh...klinkt ook raar he..maar goed dat het in de gaten word gehouden.wanneer mag je weer beginnen met klussen.en het vruchtje is eral uit of komt dat nog...sorry weet niet zo goed hoe dat in zijn werk gaat.

liefs wonder

Wouw fijn zeg dat er niets 'ernstigs' aan de hand is. Een miskraam is natuurlijk ook ernstig maar lichamelijk beter op te pakken! x

Wouw fijn zeg dat er niets 'ernstigs' aan de hand is. Een miskraam is natuurlijk ook ernstig maar lichamelijk beter op te pakken! x

gelukkig dat het meevalt, een miskraam is natuurlijk ook niet zomaar iets maar daar herstelt je lichaam vaak snel weer van. Kun je straks in elk geval de draad weer oppakken.

gelukkig dat het meevalt, een miskraam is natuurlijk ook niet zomaar iets maar daar herstelt je lichaam vaak snel weer van. Kun je straks in elk geval de draad weer oppakken.

Pfoei, wat een opluchting. Heel erg dat je een miskraam hebt mee moeten maken, maar idd snel op de NOD-lijst en er weer razendsnel vanaf met een goede afloop!! Fijn voor je, meis!

Liefs Star

Terug
Bovenaan