Goed nieuws!!!!

Vandaag eindelijk dan de echo na de bloeding van vorige week. Jeetje wat gingen de dagen langzaam en vandaag heb ik om de 5 minuten op de klok gekeken....
Maar, het hartje klopt!!! 11-11-11 uitgerekend!

Nu nog even iets minder leuks...weten ook waar de bloeding waarschijnlijk vandaan kwam. Er zaten 2 vruchtjes, alleen 1 hartje klopt maar. Dus dat heeft de bloeding veroorzaakt denkt ze. Toch krijg ik volgende week nog een echo, gewoon om te kijken of ze toch niet allebei kloppen.
Heel raar, ik had al zo vroeg het gevoel dat ik zwanger was toen zei ik tegen mijn man: zou me niks verbazen als het een tweeling is...Bleek dus correct te zijn, alleen jammer genoeg nu niet meer.

Heel gek met zulk nieuws: ben toch echt heel blij. De schrik zat er behoorlijk in sinds vorige week. Gelukkig ben ik nu elke avond misselijk en moest ik zowaar vanochtend overgeven, dat ik eigenlijk wel zeker wist dat het goed zat...

liefs
Milou
 
Hey Milou,

Kan me helemaal voorstellen dat het een dubbel gevoel is maar gelukkig klopt er 1 hartje, heel fijn om te horen en geniet ervan ondanks dat je zo misselijk ben, maar dat is uit eindelijk voor een goed doel!!! Liefs...
 
jeetje wat een dubbel nieuws!
maar positief dat er in iedergeval 1 hartje klopt!
denk nu maar goed aan jezelf en probeer te genieten van je zwangerschap!

groetjes Petra
 
Dank je wel voor de lieve reacties...

Ben ook superblij met het kloppende hartje hoor! En stiekem - tegen beter weten in - hoop ik dat woensdag op de echo de 2de ook opeens klopt.

Denk dat ik ook niet zo verdrietig ben, omdat ik gewoon niet wist dat het een tweeling was. Lijkt me andersom veel erger: je weet dat je zwanger bent van een tweeling en dan houdt opeens 1 zwangerschap op...

En jakkes wat ben ik opeens misselijk de afgelopen 2 dagen....helemaal niet gehad bij mijn vorige zwangerschap.

Liefs Milou
 
Fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. En nog wel even heel spannend of het tweede hartje ook klopt inmiddels. Ik kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel geeft en ik begrijp het ook dat je zegt dat het helpt dat je niet op een tweeling had gerekend.

Enne... is die misselijkheid tot op zeker hoogte niet heerlijk? Natuurlijk ook heel beroerd, maar ook een bevestiging.. (of zeg ik nu iets heel raars :))

Liefs,
Melian
 
Terug
Bovenaan