Goed nieuws

Lieve Dames,

Een bericht, van mij Mevanne; ik Heb Jullie uitgebreid verteld over dat ik op 29 december na een vreselijk moeilijke beslissing mijn zoon Barry na 16 weken zwangerschap heb gebaard.

maar nu is er goed en spannend nieuws;
Ik ben weer zwanger!! Gister positief getest

het is nog pril, en vreselijk spannend natuurlijk, maar wij gaan vol goede moed en rust deze zwangerschap in. Ik heb er een goed gevoel over.
Barry is en blijft onze eerste zoon.
En in mijn buik groeit hopelijk zijn broertje of zusje.
Geen vervanging...

Ik wilde het met jullie delen, daar ik in december ontzettend veel steun aan jullie heb gehad.
Groet Mevanne

Wauw, wat leuk! Gefeliciteerd met dit goede nieuws! Wanneer ben je nu uitgerekend? En wat leuk dat je het met ons komt delen. Ik wens jullie heel veel geluk, ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je er ook lekker van kunt gaan genieten. Al snap ik dat dat moeilijk is. Nogmaals van harte!

Wat een goed nieuws.Ik kan mij het vreselijke nieuws nog herrinneren dat je het melde.
Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan.

Gr. Wonder2011

Owww meid wat fijn. Van harte gefeliciteerd. We gaan er maar vanuit dat het nu wel goed gaat. Wat positieve instelling is het halve werk. Vind het heel erg dapper van je dat je er nu al weer voor open staat... Wens je een fijne & voorspoedige zwangerschap!

Liefs...

Hallo Dames

Ik ben nu 9 januari 2012 uitgerekend.
Het is eigenlijk best snel na de bevalling van Barry dat ik nu weer zwanger ben; 4,5 maand...
Maar de kinderwens is onveranderd gebleven, ook door wat er gebeurd is. Misschien wel juist door wat er gebeurd is: omdat wij des te meer beseffen hoe fantastisch het is als alles goed gaat; en hoe prachtig een kindje is. Wij hebben natuurlijk niet meer of minder "recht"op een gezond kindje dan wie dan ook.
Maar ik heb er een fijn gevoel bij, Ik heb er wel weer zin in: zwanger zijn!

Hoi Mevanne,

Wat fijn dat je weer in verwachting ben, en ik hoop dat je ervan kunt genieten. Het valt in mijn ogen best wel mee met "snel", ik was na de eerste al binnen 2 maanden zwanger en nadat het de tweede keer misging (beiden met 6maanden) na 4 maanden zwanger, en die na 4 maanden is ook helemaal goed gekomen, ik had me toen ook voor genomen "ik ga genieten, want als er iets gebeurd ben je toch teleurgesteld"

Ik heb gelukkig genoten van die zwangerschap en ik hoop dat jij dat ook doet, maar Barry zul je nooit vergeten.

Succes met je zwangerschap

Terug
Bovenaan